جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اولین نگاه به رابط کاربری One UI 7؛ گلکسی S25 اولترا با اندروید 15 به بازار می‌آید!

اولین نگاه به رابط کاربری One UI 7؛ گلکسی S25 اولترا با اندروید 15 به بازار می‌آید!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

انتظار می‌رود سامسونگ در طی دو ماهه نخست سال 2025 میلادی از گوشی‌های پرچم‌دار سری گلکسی S25 خود با سخت‌افزارهای پیشرفته و به‌روزشده (نسبت به نسل قبل، گلکسی S24) و جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید (یعنی اندروید 15) رونمایی و آن‌ها را روانه بازار کند. در حالیکه در هفته‌های اخیر مجموعه‌ای از تصاویر رندر و پرتوتایپ‌های اولیه گلکسی S25 اولترا به بیرون درز کرده بود، روز گذشته حساب کاربری آیس یونیورس (Ice Universe، افشاگر صاحب‌نام تکنولوژی)، نخستین تصویر از رابط کاربری آپدیت One UI 7 در این دستگاه را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشت.

اولین نگاه به رابط کاربری One UI 7؛ گلکسی S25 اولترا با اندروید 15 به بازار می‌آید!

بر اساس تصویر فاش‌شده به نظر می‌رسد پرچم‌دار آتی سامسونگ بر روی پوسته سفارشی‌سازی‌شده مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 15 عملکرد خود را ارائه می‌دهد. در حالیکه این تصویر نمای کاملی از کنترل سنتر (Control Center، منوی تنظیمات سریع) گلکسی S25 اولترا را به نمایش می‌گذارد، اما نباید فراموش کرد که این تصویر تنها یک نمونه اولیه است و تاکنون سامسونگ به‌صورت رسمی آن را تأیید نکرده است!

همچنین در حالیکه پیش از این گزارشاتی مبنی بر شباهت رابط کاربری پوسته‌های اندروید «ColorOS 15» اوپو و «OxygenOS 15» وان پلاس به رابط کاربری iOS اپل منتشر شده بود، اکنون با توجه به تصویر منتشرشده از کنترل سنتر رابط کاربری One UI 7 به نظر می‌رسد سامسونگ نیز این مسیر را در پی گرفته و حداقل این بخش از رابط کاربری پوسته جدید خود را مشابه با آنچه که اپل برای آیفون‌های خود در نظر گرفته است، طراحی کرده است!

در این تصویر پنل اعلان (Notification) به‌صورت بخش‌بندی‌شده در باکس‌های شفاف «مستطیلی، مربعی و بیضی‌شکل» با گوشه‌های گرد به نمایش گذاشته شده است. همچنین به نظر می‌رسد سامسونگ اندازه یکسانی را برای آرم تمامی ویجت‌های کنترل در نظر گرفته است. با این حال با توجه به گزارشات پیشین به نظر می‌رسد سامسونگ در بازطراحی رابط کاربری برای آپدیت One UI 7 تنها به کنترل سنتر بسنده نکرده و در «صفحه اصلی، منوی اپلیکیشن‌ها و منوی تنظیمات» نیز تغییراتی را اعمال کرده است. در نهایت انتظار می‌رود سامسونگ با ایجاد برخی تغییرات جزئی‌تر نظیر تغییر «آیکون و نشانگر درصد باتری» و «اپلیکیشن دوربین و تنظیمات آن» ظاهر کلی رابط پوسته جدید اندروید خود را کاملاً نوسازی کند!

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *