جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سیستم عامل اندروید 15 منتشر شد، اما نه برای همه!

سیستم عامل اندروید 15 منتشر شد، اما نه برای همه!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته سرانجام گوگل نسخه پایدار سیستم عامل اندروید 15 را منتشر کرد. با این حال، برخلاف نسخه‌های بتا عمومی، در حال حاضر امکان استفاده از اندروید 15 برای کاربران عمومی وجود نداشته و تنها توسعه‌دهندگان می‌توانند از آن استفاده کنند! همچنین در حالیکه گوگل کد منبع اندروید 15 را در پروژه منبع باز اندروید (AOSP) آپلود کرده است، اما به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری این سیستم‌عامل در حال حاضر آماده نیستند و آپدیت ماه سپتامبر که از امروز برای گوشی‌های سری پیکسل گوگل منتشر شد، همچنان مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 می‌باشد.

گوگل اندروید 15 را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد!

به گفته گوگل اندروید 15 در هفته‌های آتی به گوشی‌های پیکسل این کمپانی از جمله سری پیکسل 9 که به‌تازگی رونمایی شد، راه خواهد یافت. این در حالی است که سایر گوشی‌های اندرویدی تولیدشده توسط کمپانی‌های «سامسونگ، شیائومی، سونی، ریلمی، ویوو، لنوو، موتورولا، وان پلاس، اوپو، ناتینگ، شارپ، تکنو، iQOO و ..» این سیستم‌عامل را در ماه‌های پیش رو دریافت خواهند کرد.

پیش از این شایعاتی مبنی بر انتشار رسمی سیستم عامل اندروید 15 برای گوشی‌های پیکسل در ماه اکتبر (نیمه دوم مهر تا نیمه اول آبان‌ماه) به گوش می‌رسید. اکنون با توجه به اقدام اخیر گوگل به نظر می‌رسد این کمپانی بدون بیان صریح این مسئله، آن را تأیید کرده است. در این میان به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان تا زمان انتشار رسمی اندروید 15 فرصت دارند تا با بررسی کد این سیستم‌عامل در AOSP، بر روی نسخه‌ها و قابلیت‌های جدید اپلیکیشن‌های خود کار کنند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *