جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی آنر X7c با نمایشگر 120 هرتزی و تراشه اسنپدراگون 685 معرفی شد

گوشی آنر X7c با نمایشگر 120 هرتزی و دوربین 108 مگاپیکسلی رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هفته‌ی گذشته بود که مشخصات و تصاویر گوشی آنر X7c به بیرون درز کرد و حالا کمپانی آنر به‌طور رسمی ویژگی‌ها و جزئیات قیمتی گوشی جدید خود را به اشتراک گذاشته است. برای آشنایی با مشخصات، ویژگی‌ها و کانفیگ‌های مختلف این گوشی، همراه با برچسب قیمتی محصول جدید آنر برای نسخه‌های مختلف آن در بازار، با اِروتِک همراه باشید.

آنر X7c از یک نمایشگر ۶٫۷۷ اینچی TFT LCD با رزولوشن +HD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۸۵۰ نیت بهره می‌برد و حتی می‌تواند روشنایی صفحه در محیط‌های تاریک را تا ۲ نیت کاهش دهد. بریدگی پانچ‌هول واقع روی نمایشگر این گوشی نیز، از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی آن میزبانی می‌کند. این گوشی همچنین از ویژگی Magic Capsule آنر برخوردار است که اعلان‌ها و وضعیت سیستم را همانند جزیره‌ی پویا (داینامیک آیلند آیفون) در اطراف دوربین سلفی به کاربر نشان می‌دهد.

گوشی آنر X7c با نمایشگر 120 هرتزی و تراشه اسنپدراگون 685 معرفی شد

گوشی جدید برند آنر موفق به کسب گواهی IP64 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار شده است. آنر X7c همچنین بلندگوهای استریو و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون دارد.

این دستگاه مقرون‌به‌صرفه به تراشه‌ی اسنپدراگون 685 مجهز است که توسط ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی همراهی می‌شود. دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی نیز در پنل پشتی گوشی به چشم می‌خورند. آنر X7c به‌طور پیش‌فرض رابط کاربری MagicOS 8.0 مبتنی‌بر اندروید 14 را اجرا می‌کند. انرژی این گوشی نیز توسط یک باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۳۵ واتی تأمین می‌‎شود. شایان ذکر است که آنر آذربایجان، نسخه‌ی دیگری از این گوشی با باتری ۵٬۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی را نیز به فروش می‌رساند.

گوشی آنر X7c با نمایشگر 120 هرتزی و تراشه اسنپدراگون 685 معرفی شد

آنر X7c در رنگ‌های سبز، مشکی و سفید به بازار می‌آید. نسخه‌ی ۶/۱۲۸ گیگابایتی این گوشی در آذربایجان با قیمت ۳۶۰ منات (تقریباً ۲۱۲ دلار) ارائه شده است و نسخه‌ی ۸/۲۵۶ گیگابایتی نیز ۴۱۰ منات (حدود ۲۴۲ دلار) قیمت دارد. انتظار می‌رود که گوشی جدید آنر در طی هفته‌های آینده به بازار کشورهای بیشتری راه پیدا کند.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *