جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ریلمی P1 اسپید با نمایشگر اولد 120 هرتزی معرفی شد

ریلمی P1 اسپید با نمایشگر اولد 120 هرتزی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند ریلمی به‌صورت رسمی از سومین عضو سری P خود با نام «ریلمی P1 اسپید» (Realme P1 Speed) رونمایی کرد.  ریلمی P1 اسپید از یک نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. ریلمی گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی جدید خود را به تراشه‌ی دایمنسیتی 7300 انرژی مجهز کرده و وظیفه‌ی تأمین انرژی ریلمی پی 1 اسپید را به یک باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۴۵ واتی سپرده است.

ریلمی P1 اسپید با نمایشگر اولد 120 هرتزی معرفی شد

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ریلمی پی 1 اسپید در پنل پشتی توسط یک دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی همراه می‌شود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در پانچ‌هول پنل جلویی گوشی تعبیه شده است.

این دستگاه به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید 14 را تحت رابط کاربری realme UI 5.0 اجرا می‌کند و به ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز است. علاوه‌ بر این، کاربران در صورت تمایل می‌توانند از اسلات کارت حافظه‌ی microSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی گوشی جدید ریلمی استفاده کنند. از سایر ویژگی‌های ریلمی P1 اسپید باید به مواردی مانند جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، اسپیکرهای استریو و برخورداری از گواهی IP65 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب اشاره کرد.

ریلمی P1 اسپید با دو کانفیگ مختلف در رنگ‌های آبی و تیتانیومی راهی بازار می‌شود. نسخه‌ی مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۱۷٬۹۹۹ روپیه (حدود ۲۱۵ دلار) به فروش می‌رسد، در حالی که نسخه‌ی دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۲۰٬۹۹۹ روپیه (تقریباً ۲۵۰ دلار) قیمت دارد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *