جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

وان پلاس 13 در جدیدترین ویدیو تیزر کوالکام رؤیت شد!

وان پلاس 13 در جدیدترین ویدیوی تبلیغاتی کوالکام رؤیت شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی کوالکام به‌تازگی یک تیزر ویدیویی را در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده است. در این ویدیوی تبلیغاتی کوتاه کوالکام از به‌کارگیری از هسته‌های Oryon جدید خود در پردازنده مرکزی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 خبر داد. با این حال، می‌توان گفت که کوالکام در این ویدیو به جز تصویری از یک گوشی که از طراحی قاب پشتی به تصویر کشیده از آن (جزیره دوربین دایره‌ای شکل در گوشه سمت چپ دستگاه) به نظر می‌رسد وان پلاس 13 باشد، اطلاعات بیشتری در رابطه با چیپست پرچم‌دار آتی خود را ارائه نداد!وان پلاس 13 در جدیدترین ویدیو تیزر کوالکام رؤیت شد!

همچنین از آنجایی که پیش از این نیز این دستگاه با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 در بنچمارک‌های معتبر رؤیت شده بود، خبر تجهیز آن به تراشه جدید کوالکام چندان تعجب‌برانگیز نیست! علاوه بر این، این نخستین باری نیست که وان پلاس 13 در یک تیزر تبلیغاتی حضور یافته چرا که کمی پیش‌تر کمپانی BOE برای تبلیغ نمایشگر جدید خود در یک تیزر، از پنل جلویی این دستگاه استفاده کرده بود! در نهایت انتظار می‌رود این دستگاه تا اواخر ماه جاری میلادی و چند روز پس از برگزاری رویداد Snapdragon Summit کوالکام در 22 تا 24 اکتبر (1 الی 3 آبان‌ماه) به بازار معرفی شود.

وان پلاس 13 در جدیدترین ویدیو تیزر کوالکام رؤیت شد!

با این حال گزارشات مرتبط با تراشه جدید کوالکام به دستگاه‌های مجهز به آن محدود نشده و شایعاتی مبنی بر قصد کوالکام برای تغییرنام این تراشه به گوش می‌رسد! بر اساس گزارشات اخیر به نظر می‌رسد کوالکام قصد دارد تراشه پرچم‌دار آتی خود را تحت عنوان‌های «اسنپدراگون 8 الیت» یا «اسنپدراگون 8 اولترا» روانه بازار کند. با این حال از آنجایی که به نظر می‌رسد این چیپست از منظر «عملکرد» و «کارایی» به‌طرز قابل‌توجهی نسبت به نسل‌های پیش از خود ارتقاء یافته است، به باور برخی از کارشناسان این چیپست به تراشه‌های سری «اسنپدراگون X الیت» شباهت بیشتری داشته و به همین دلیل «اسنپدراگون 8 الیت» عنوان مناسب‌تری برای آن خواهد بود!

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *