جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اپل نمایشگرهای سری آیفون 17 را به طرز چشمگیری ارتقاء خواهد داد!

اپل نمایشگرهای سری آیفون 17 را به طرز چشمگیری ارتقاء خواهد داد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

به گفته راس یانگ (مشاور زنجیره تأمین نمایشگر)، اپل قصد دارد ارتقاء بسیار چشمگیری را برای صفحات نمایش گوشی‌های سری آیفون 17 خود متشکل از «آیفون 17 (نسخه وانیلی/ استاندارد)، آیفون 17 اسلیم (که به دلیل کاهش استقبال از مدل پلاس، جایگزین آن خواهد شد)، آیفون 17 پرو و ​​آیفون 17 پرو مکس» در نظر بگیرد.

به گفته یانگ، اپل در این تغییر رویکرد اساسی سرانجام نسخه وانیلی آیفون‌های خود را به صفحه‌نمایش LTPO اولد با نرخ نوسازی متغیر 120 هرتزی که احتمالاً تا نرخ بسیار پایینی همچون 1 هرتز نیز می‌تواند تغییر یابد، مجهز خواهد ساخت. این در حالی است که حتی در جدیدترین سری از گوشی‌های آیفون (سری آیفون 16) نیز نرخ نوسازی بالا (یعنی 120 هرتزی) تنها به 2 مدل “پرو و پرو مکس” محدود می‌شود!

اپل صفحات نمایش سری آیفون 17 را به طرز چشمگیری ارتقاء خواهد داد!

همچنین یانگ مدعی است که آیفون 17 اسلیم نیز دارای یک صفحه‌نمایش LTPO با نرخ نوسازی «120هرتزی» خواهد بود که این اظهار نظر با در نظرگیری هاله‌ای بودن این محصول (Halo Product/ محصولات جدید، متفاوت و نسبتاً پیشرفته‌ای که جایگزین محصولات کم‌طالب (در اینجا مدل پلاس) می‌شوند و با توجه به “جدید بودن” خود حس متمایزی را به کاربران القاء کرده و مورد استقبال آن‌ها قرار می‌گیرند) تطابق دارد.

علاوه بر این، در یک بخش چالش برانگیز از توئیت یانگ (که به پاک شدن آن منتهی شد!) او ادعا کرد که اپل قصد دارد سیستم احراز هویت بیومتریک مبتنی بر تشخیص چهره (Face ID) آیفون 17 پرو و آیفون 17 پرو مکس را به لایه زیرین نمایشگر انتقال دهد. در صورت صحت این ادعا، این احتمال وجود دارد که اپل جزیره پویا (داینامیک آیلند) را در مدل‌های پرو سری آیفون 17 تغییر داده یا حذف کرده و مشابه با سازندگان اندرویدی یک حفره کوچک را برای دوربین سلفی این دو دستگاه در نظر بگیرد!

با این حال از آنجایی که یانگ به دلیل سردرگمی کاربران در هنگام خواندن آخرین بخش از این توئیت و مواجهه با سؤالات متعدد، این توئیت خود را حذف کرد اکنون کمی بعید به نظر می‌رسد که ادعاهای مطرح‌شده در بخش پایانی این توئیت صحت داشته باشند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *