جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر تبلیغاتی شیائومی 14T پرو به بیرون درز کرد

تصاویر تبلیغاتی شیائومی 14T پرو به بیرون درز کرد؛ تأیید مشخصات فاش‌شده!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

به‌لطف اطلاعات فراوانی که طی روزها و ماه‌های گذشته درباره‌ی شیائومی 14T پرو به بیرون درز کرده است، آشنایی کاملی با مشخصات و ویژگی‌های این گوشی به‌دست آورده‌ایم. از مشخصات کلیدی و برچسب قیمتی گرفته تا تراشه و گزینه‌های رنگی، شایعات پیرامون شیائومی 14T پرو در چند ماه اخیر با قوت ادامه داشته‌اند. با این حال، تصاویر تبلیغاتی جدیدی که به‌تازگی از این گوشی فاش شده است، مشخصات لورفته‌ی قبلی را تأیید می‌کند.

بر اساس تصاویر تبلیغاتی شیائومی 14T پرو، این گوشی به تراشه‌ی 5G دایمنسیتی 9300 پلاس مدیاتک، همراه با تراشه‌های Surge P2 و G1 شیائومی برای مدیریت باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن مجهز است.

این تصاویر همچنین خبر از پشتیبانی باتری شیائومی 14T پرو از شارژ سریع ۱۲۰ واتی می‌دهند و ظاهراً شارژ کامل این گوشی از ۰ تا ۱۰۰ درصد تنها ۱۹ دقیقه طول می‌کشد. برای آن دسته از کاربرانی که علاقه‌ای به شارژ سیمی ندارند هم پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی در نظر گرفته شده است.

تصاویر تبلیغاتی شیائومی 14T پرو به بیرون درز کرد

گوشی موردانتظار شیائومی دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر تصویر Light Fusion 900 و لنز Leica Summilux با گشودگی دیافراگم f/1.6 خواهد بود. دوربین اصلی شیائومی ۱۴ تی پرو توسط یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. این گوشی همچنین از یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

بنا بر تصاویر تبلیغاتی جدید و مشخصات فاش‌شده، شیائومی 14T پرو از یک نمایشگر ۱۴۴ هرتزی با بهره‌گیری از هوش مصنوعی برخوردار است. با این وجود، نقش اصلی هوش مصنوعی در عملکرد نمایشگر این گوشی در حال حاضر مشخص نیست. در تصاویر تبلیغاتی لورفته به پشتیبانی از هوش مصنوعی جمینای (Gemini) گوگل هم اشاره می‌شود. شیائومی 14 تی پرو به‌لطف کسب گواهی IP68، در برابر آب و گردوغبار نیز مقاوم خواهد بود.

تصاویر تبلیغاتی شیائومی 14T پرو به بیرون درز کرد؛ تأیید مشخصات فاش‌شده!

مدل پرو به شیائومی 14T استاندارد ملحق خواهد شد. طبق گزارشات، این گوشی از یک نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با رزولوشن 1.5K (یا ۲٬۷۱۲ در ۱٬۲۲۰ پیکسل)، تراکم پیکسلی ۴۴۶ پیکسل در هر اینچ (PPI) و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد.

با توجه به شایعات، شیائومی 14T به تراشه‌ی دایمنسیتی 8300 اولترا، همراه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز خواهد بود. گوشی مذکور همچنین به‌طور پیش‌فرض اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند و از یک باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی انرژی می‌گیرد. این محصول ظاهراً تنها ۱۹۵ گرم وزن دارد و گواهی ضدآب IP68 را به‌دست آورده است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *