جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گزینه‌های رنگی شیائومی 14T و شیائومی 14T پرو از طریق تصاویر رندر فاش شد

گزینه‌های رنگی شیائومی 14T و شیائومی 14T پرو از طریق تصاویر رندر فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه کمتر از دو هفته تا رونمایی رسمی شیائومی از گوشی‌های شیائومی 14T و شیائومی 14T پرو باقی مانده است، روز گذشته مجموعه‌ای از تصاویر رندر این دو دستگاه به بیرون درز کرد. بر اساس تصاویر رندر منتشرشده به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد نسخه وانیلی سری 14T را در 4 گزینه رنگی «زیتونی روشن، آبی، طوسی و مشکی» روانه بازار کند.

این در حالی است که احتمالاً گزینه‌های رنگی نسخه پرو شیائومی 14T به 3 گزینه «آبی، طوسی و مشکی» محدود باشند.

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، هر دو نسخه از سری شیائومی 14T در جزیره‌های دوربین مستطیلی‌شکل خود به دوربین‌هایی از برند لایکا مجهز خواهند بود. همچنین با نگاهی دقیق‌تر به جزیره دوربین به نظر می‌رسد شیائومی تنظیمات دوربین سه‌گانه را برای هر دو دستگاه در نظر گرفته و مشابه با رویکرد همیشگی خود در سری T، از تجهیز این دو دستگاه به یک دوربین (تله‌فوتو) با زوم پریسکوپی (که عموماً در گوشی‌های پرچم‌دار شیائومی رؤیت می‌شوند) صرف نظر کرده است.

با گذر از تنظیمات دوربین، قاب پشتی شیائومی 14T و شیائومی 14T پرو توجه ما را به خود جلب می‌کند. با نگاهی نزدیک‌تر به تصاویر رندر منتشرشده، قاب پشتی شیشه‌ای نسخه وانیلی (استاندارد) این سری نسبت به نسخه پرو آن کمی خمیده‌تر است. این در حالی است که فریم‌های (حاشیه‌های کناری) هر دو دستگاه، تخت می‌باشد. همچنین ظاهراٌ شیائومی با طراحی بافت‌دار و سه‌بُعدی دکمه پاور (خاموش/ روشن) در این دو گوشی، بستر مناسبی برای لمس و استفاده آسان از آن‌ها را برای کاربران فراهم ساخته است.

علاوه بر این، بر اساس گزارشات اخیر پیش‌بینی می‌شود شیائومی 14T دارای یک صفحه‌نمایش آمولد 6.67 اینچی با «رزولوشن 1.5K، نرخ نوسازی 140 هرتزی و حداکثر روشنایی 4000 نیتی» باشد. همچنین شیائومی تراشه دایمنسیتی 8300 اولترا مدیاتک را برای این دستگاه در نظر گرفته و آن را با رم «12 گیگابایتی» و فضای ذخیره‌سازی «256 گیگابایتی» پیکربندی کند. در نهایت احتمال می‌رود نسخه وانیلی سری شیائومی 14T به «یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (احتمالاً سنسور 1/1.56 اینچی IMX906 سونی)، یک دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض (اولترا واید) 12 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی» مجهز باشد.

همچنین در حالیکه انتظار می‌رود شیائومی 14T پرو اغلب مشخصات و ویژگی‌های نسخه وانیلی این سری را به ارث ببرد، اما ظاهراً شیائومی تراشه دایمنسیتی 9300 پلاس مدیاتک را برای نسخه پرو این سری در نظر گرفته و قصد دارد این دستگاه را با فضای ذخیره‌سازی «512 گیگابایتی» پیکربندی کند. لازم به ذکر است هر دو دستگاه به واسطه دریافت گواهینامه IP68، در برابر «رطوبت، گرد و غبار» مقاوم خواهند بود.

در نهایت پیش‌بینی می‌شود شیائومی در تاریخ 26 سپتامبر (5 مهر) از شیائومی 14T با برچسب قیمتی پایه «649 یورویی» و شیائومی 14T پرو با برچسب قیمتی پایه «899 یورویی» رونمایی کند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *