جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اینفینیکس هات 50 با تراشه دایمنسیتی 6300 و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی معرفی شد

اینفینیکس هات 50 با دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

همان‌طور که انتظار می‌رفت، برند اینفینیکس سرانجام گوشی اقتصادی جدید خود به نام «اینفینیکس هات 50» (Infinix Hot 50) را به بازار معرفی کرد. این گوشی دارای یک نمایشگر ال‌سی‌دی ۱۲۰ هرتزی، تراشه‌ی دایمنسیتی 6300، باتری ۵ هزار میلی‌آمپرساعتی و گواهی IP54 برای مقاومت در برابر گردوغبار و پاشش آب است. اینفینیکس هات ۵۰ تنها با ۷٫۸ میلی‌متر ضخامت، یکی از باریک‌ترین گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی بازار به حساب می‌آید.

این گوشی از یک نمایشگر ۶٫۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن 720p و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به‌همراه فلاش LED نیز در پنل جلویی اینفینیکس هات 50 تعبیه شده است.

پنل پشتی جدیدترین گوشی اینفینیکس از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (با سنسور IMX582 سونی)، یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و یک لنز کمکی نامشخص میزبانی می‌کند. اینفینیکس هات ۵۰ به تراشه‌ی دایمنسیتی 6300 مدیاتک، همراه با ۴ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز است.

اینفینیکس هات 50 با تراشه دایمنسیتی 6300 و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی اقتصادی موردبحث به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را با رابط کاربری XOS 14.5 اجرا می‌کند. انرژی اینفینیکس هات 50 نیز توسط یک باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۸ واتی تأمین می‌شود.

اینفینیکس هات 50 در رنگ‌های بنفش، سبز، مشکی و آبی برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد. نسخه‌ی مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۹٬۹۹۹ روپیه (حدود ۱۲۰ دلار) راهی بازار هند می‌شود، در حالیکه نسخه‌ی دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۱۰٬۹۹۹ روپیه (حدود ۱۳۰ دلار) به فروش می‌‎رسد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *