جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اپل احتمالاً سری آیفون 17 را به سیستم خنک‌کننده بهتری مجهز خواهد کرد

اپل احتمالاً سری آیفون 17 را به سیستم خنک‌کننده بهتری مجهز خواهد کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

طبق گفته‌های مینگ-چی کو، تحلیلگر شرکت TF International Securities، اپل برنامه دارد تا سری آیفون 17 را با یک لایه‌ی گرافیتی به بازار آورد و همچنین مدل آیفون 17 پرو مکس را به یک سیستم خنک‌کننده‌ی محفظه‌ی بخار (VC) جدید مجهز کند. انتظار می‌رود سری آیفون 17 اپل با بهره‌گیری از سیستم خنک‌کننده‌ی جدید، عملکرد به‌مراتب بهتری را نسبت به نسل‌های قبلی خود ارائه دهد.

برای آن دسته از کاربرانی که با لایه‌های گرافیتی و سیستم‌های خنک‌کننده محفظه‌ی بخار آشنا نیستند، باید گفت که هر دو مورد به پخش حرارت در سطح بزرگ‌تری کمک می‌کنند و می‌توانند حرارت تولیدشده توسط دستگاه را از طریق سطح بیرونی آن به محیط اطراف انتقال دهند. این سیستم خنک‌کننده، قطعات مهم گوشی مانند پردازنده را در دمایی کنترل‌شده‌ نگه می‌دارد و از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری می‌کند. در نتیجه، دستگاه‌های مجهز به این نوع سیستم‌های خنک‌کننده قادرند تا عملکرد بهتر و پایداری بیشتری را برای کاربر فراهم کنند.

اپل تا به حال به بهره‌گیری مناسب از سیستم‌های خنک‌کننده توجه‌ی چندانی نشان نداده است، اما به نظر می‌رسد قابلیت‌های پردازنده A17 پرو و نسل‌های بعدی آن، کوپرتینویی‌ها را متقاعد کرده تا سرانجام برای بهبود سیستم خنک‌کننده‌ی آیفون‌های خود برنامه‌ریزی کنند.

اپل احتمالاً سری آیفون 17 را به سیستم خنک‌کننده بهتری مجهز خواهد کرد

با توجه به شایعات پیرامون آیفون 17 پرو مکس، این گوشی به ۱۲ گیگابایت رم مجهز خواهد بود، در حالیکه سایر مدل‌های سری آیفون 17 از ۸ گیگابایت رم استفاده خواهند کرد. از آن‌جایی که آیفون 17 پرو مکس قرار است از قابلیت‌های هوش مصنوعی آفلاین و روی دستگاه بهره‌مند شود، تفاوت میزان رم آن با سایر مدل‌ها قابل توجیه است.

از طرف دیگر، سری آیفون ۱۷ ممکن است شامل چهار مدل شود: آیفون ۱۷، آیفون ۱۷ اسلیم، آیفون ۱۷ پرو و آیفون ۱۷ پرو مکس. از این رو، آیفون ۱۷ پلاس احتمالاً با آیفون ۱۷ اسلیم جایگزین خواهد شد. مدل اسلیم نه‌تنها باریک‌تر خواهد بود، بلکه اندازه‌ی کوچک‌تری نیز خواهد داشت.

با استناد به گزارش‌های قبلی، آیفون 17 اسلیم احتمالاً از صفحه‌نمایشی به اندازه‌ی ۶٫۵۵ تا ۶٫۶ اینچ بهره خواهد برد که از نمایشگر ۶٫۷ اینچی آیفون 15 پلاس کوچک‌تر است. غیر از تغییر ابعاد، انتظار نمی‌رود که اپل تغییرات گسترده‌ای را نسبت به آیفون 16 بر سری آیفون 17 اعمال کند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *