جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ویوو T3 اولترا با تراشه دایمنسیتی 9200 پلاس در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شد

ویوو T3 اولترا با تراشه دایمنسیتی 9200 پلاس در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه پیش از این، شایعات به وجود حداقل یک عضو دیگر از خانواده ویوو T3 اشاره داشتند، روز گذشته ویوو T3 اولترا با حضور در بنچمارک گیک‌بنچ (GeekBench) سرانجام به این شایعات پایان داد! بر اساس برگه امتیاز منتشرشده از سوی گیک‌بنچ، این دستگاه توانسته است با یک تراشه از کمپانی مدیاتک (که احتمال می‌رود دایمنسیتی 9200 پلاس باشد) در تست‌های تک‌هسته‌ای این بنچمارک به امتیاز «1854» و در تست‌های چندهسته‌ای آن به امتیاز «5066» دست یابد.

همچنین به گزارش یک منبع آگاه، ویوو T3 اولترا به یک صفحه‌نمایش امولد خمیده 6.77 اینچی با «رزولوشن 1.5K، نرخ نوسازی 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 4500 نیتی» مجهز می‌باشد. علاوه بر این، انتظار می‌رود ویوو یک حسگر اثر انگشت را برای احراز هویت بیومتریک در لایه زیرین نمایشگر این گوشی بگنجاند. در بخش دوربین نیز، پیش‌بینی می‌شود این دستگاه دارای یک « دوربین اصلی مجهز به سنسور IMX921 سونی با وضوح 50 مگاپیکسلی و پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال (OIS)» و یک «دوربین فوق‌عریض (اولترا واید) 8 مگاپیکسلی» باشد.

علاوه بر این، انتظار می‌رود ویوو جدیدترین عضو خانواده ویوو T3 را با رم «8 یا 12 گیگابایت» و فضای ذخیره‌سازی «128 یا 256 گیگابایتی» پیکربندی کند. همچنین پیش‌بینی می‌شود این دستگاه به یک باتری «5500 میلی‌آمپر ساعتی» با پشتیبانی از شارژ سیمی با سرعت «80 واتی» مجهز باشد. از سایر مشخصات برجسته این دستگاه نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از استاندارد IP68 (مقاومت در برابر رطوبت، گرد و غبار)
  • بهره‌مندی از بلندگوهای دوگانه

در نهایت انتظار می‌رود ویوو T3 اولترا در 2 گزینه رنگی و با برچسب قیمتی پایه «28000 روپیه‌ای/ 335 دلاری» به‌زودی روانه بازار شود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *