جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آنر مجیک V3 با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در فضای ابری گوگل کلود به صحنه می‌آید!

آنر مجیک V3 با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی جدید به بازارهای بین‌المللی می‌آید!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

آنر قصد دارد در جریان نمایشگاه IFA 2024 برلین، از نسخه بین‌المللی آنر مجیک V3 رونمایی کند. روز گذشته آنر ضمن انتشار یک ویدیو در کانال رسمی این کمپانی در یوتیوب، از همکاری خود با کمپانی گوگل برای ارائه قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در فضای ابری گوگل کلود (Google Cloud) خبر داد.

نسخه بین‌المللی آنر مجیک V3 چندین ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی بر روی دستگاه از جمله «Magic Portal on Foldable» که به کاربران اجازه می‌دهد به‌صورت هم‌زمان از دو اپلیکیشن استفاده کرده و تجربه بهتری از مالتی تسکینگ کسب کنند را با خود به همراه خواهد داشت. این در حالی است که گوگل با ارائه قابلیت‌هایی نظیر «پاک‌کن هوش مصنوعی (AI Eraser)، ترجمه زنده مکالمات صوتی (Face to Face Translation) و ترجمه زنده یادداشت‌ها (Notes Live Translation)» به کیفیت هر چه بیشتر تجربه کاربری این دستگاه کمک می‌کند. لازم به ذکر است قابلیت‌های مذکور برای پردازش اطلاعات و بسته‌های زبانی به «اتصال آنلاین» نیاز خواهند داشت. با این حال به گفته آنر این قابلیت‌ها قادرند به ” کیفیت زندگی روزمره و کاری در طیف گسترده‌ای از موقعیت‌ها مانند جلسات کاری، سفر یا حتی تفریحات شخصی نظیر به‌اشتراک‌گذاری لایف استایل” بهبود ببخشند.

آنر مجیک V3 به عنوان باریک‌ترین گوشی تاشو جهان (با ضخامت 4.4 میلی‌متری) به‌زودی به صحنه بین‌المللی وارد خواهد شد. با این حال، جذابیت این دستگاه به ضخامت آن محدود نشده و پیش‌بینی می‌شود این گوشی با «چیپست پرچم‌دار اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام، رم 12 گیگابایتی و قابلیت‌های متنوع و کاربردی مبتنی بر هوش مصنوعی» در صحنه جهانی بدرخشد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *