جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات کلیدی سری اوپو فایند X8 فاش شد

مشخصات کلیدی سری اوپو فایند X8 فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه کمی پیش‌تر اطلاعات ما در رابطه با گوشی‌های پرچم‌دار سری اوپو فایند X8 به یک عکس زنده از اوپو فایند X8 (نسخه وانیلی/ استاندارد) محدود می‌شد، روز گذشته برخی از مشخصات کلیدی نسخه‌های وانیلی و پرو این سری به بیرون درز کرد.

با توجه به نشت اطلاعاتی اخیر انتظار می‌رود اوپو فایند X8 دارای یک صفحه‌نمایش تخت 6.7 اینچی با «رزولوشن 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتزی» باشد. همچنین به نظر می‌رسد جزیره دوربین این گوشی به «یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض (اولترا واید) 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپ با زوم 3 برابری» مجهز خواهد بود. این در حالی است که احتمال می‌رود یک باتری «5600 میلی‌آمپر ساعتی» با پشتیبانی از شارژ سیمی با سرعت «100 واتی» مسئولیت تأمین انرژی این دستگاه را بر عهده داشته باشد. در نهایت انتظار می‌رود اوپو فایند X8 با قاب پشتی شیشه‌ای در 4 گزینه رنگی «سفید، آبی، صورتی و مشکی» روانه بازار شود.

مشخصات کلیدی سری اوپو فایند X8 فاش شد
اوپو فایند X7

از سوی دیگر به نظر می‌رسد اوپو فایند X8 پرو دارای یک صفحه‌نمایش نیمه‌خمیده 6.8 اینچی با «رزولوشن 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتزی» بوده و جزیره دوربین آن به «یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض (اولترا واید) 50 مگاپیکسلی و دو دوربین تله‌فوتو پریسکوپ با زوم‌های 3 برابری و 10 برابری» مجهز می‌باشد. همچنین انتظار می‌رود باتری این دستگاه به یک باتری «5700 میلی‌آمپر ساعتی» با پشتیبانی از شارژ سیمی با سرعت «100 واتی» ارتقاء یابد. در نهایت پیش‌بینی می‌شود اوپو فایند X8 پرو با قاب پشتی شیشه‌ای در 3 گزینه رنگی «سفید، آبی و مشکی» به بازار عرضه شود.

در حالیکه اوپو تاکنون بازه زمانی موردنظر خود برای رونمایی از گوشی‌های پرچم‌دار سری اوپو فایند X8 را اعلام نکرده است، از آنجایی که به نظر می‌رسد هر دو مدل وانیلی و پرو این سری به تراشه دایمنسیتی 9400 مدیاتک مجهز باشند، انتظار می‌رود این کمپانی در ماه اکتبر (نیمه‌دوم مهر- نیمه اول آبان‌ماه) به‌صورت هم‌زمان از پرچم‌دارهای آتی خود رونمایی کند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *