جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ویوو Y18i با نمایشگر 90 هرتزی و قیمت ارزان رونمایی شد

ویوو Y18i با نمایشگر 90 هرتزی و قیمت زیر 100 دلار رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اردیبهشت‌ماه امسال بود که گوشی ویوو Y18 به طور رسمی معرفی شد. برند ویوو به‌تازگی نیز از مدل جدید این گوشی اقتصادی با نام «ویوو Y18i» رونمایی کرده که به تراشه‌ی Unisoc T612 مجهز شده است و به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید 14 را با رابط کاربری Funtouch OS 14 اجرا می‌کند. این گوشی همچنین دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است، اما با استفاده از کارت حافظه‌ی microSD می‌توان فضای ذخیره‌سازی آن را تا حداکثر ۱ ترابایت افزایش داد.

ویوو Y18i از یک نمایشگر ۶٫۵۶ اینچی LCD با وضوح +HD، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۵۲۸ نیت در حالت HBM بهره می‌برد. این گوشی خوش‌قیمت از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک ماژول ۰٫۰۸ مگاپیکسلی کمکی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

انرژی جدیدترین گوشی برند ویوو توسط یک باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۵ واتی تأمین می‌شود. ویوو Y18i همچنین موفق به کسب گواهی IP54 شده و به اسپیکرهای استریو مجهز است. این گوشی در واقع نسخه‌ی تغییرنام‌یافته و ری‌برندشده‌ی ویوو Y03t به حساب می‌آید، با این تفاوت که گوشی ویوو Y03t به‌جای بلوتوث ۵٫۰ از بلوتوث ۵٫۲ برخوردار است و همراه با یک کانفیگ ۱۲۸ گیگابایتی دیگر راهی بازار می‌شود.

گوشی ویوو Y18i در رنگ‌های مشکی و سبز با قیمت ۷٬۹۹۹ روپیه (حدود ۹۵ دلار) به فروش خواهد رسید.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *