جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اوپو A3 فایوجی با نمایشگر 120 هرتزی رونمایی شد

اوپو A3 فایوجی با نمایشگر 120 هرتزی رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته اوپو از جدیدترین گوشی سری ارزان‌قیمت A خود با مشخصات و قابلیت‌هایی جذاب رونمایی کرد. برای آشنایی با طراحی ظاهری و مشخصات کلیدی اوپو A3 فایوجی با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کلیدی اوپو A3 فایوجی

اوپو A3 فایوجی دارای یک صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی 6.67 اینچی با «رزولوشن +HD، نرخ نوسازی 120 هرتزی، نرخ نمونه‌برداری لمسی 240 هرتزی و حداکثر روشنایی 1000 نیتی» است. این نمایشگر با پشتیبانی 83 درصدی از طیف رنگی NTSC توسط محافظ صفحه‌نمایش پاندا گلس محافظت شده و حفره پانچ تعبیه‌شده بر روی آن یک دوربین سلفی «5 مگاپیکسلی» را در دل خود جای داده است. همچنین این دستگاه به واسطه دریافت گواهی درجه نظامی MIL-STD-810H و گواهینامه SGS Drop Resistance، در برابر «سقوط از ارتفاع 1.5 متری، رطوبت، دمای بسیار بالا و شوک» مقاوم بوده و امکان استفاده از آن در شرایط مرطوب بودن دست نیز وجود دارد!

اوپو A3 فایوجی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی رونمایی شد

با حرکت به سمت قاب پشتی اوپو A3 فایوجی با جزیره دوربین مربعی‌شکل این دستگاه مواجه می‌شویم. این جزیره دوربین «یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی»، «یک دوربین پرتره 2 مگاپیکسلی» و «یک فلاش LED» را در دل خود جای داده و به همین واسطه قادر است تصاویر را با وضوح و کیفیت بسیار بالایی ثبت و ضبط نماید.

اوپو A3 فایوجی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی رونمایی شد

اوپو A3 فایوجی به تراشه دایمنسیتی 6300 مدیاتک مجهز بوده و از رم نوع LPDDR4X با ظرفیت «6 گیگابایت» و فضای ذخیره‌سازی نوع eMMC 5.1 با ظرفیت «128 گیگابایت» پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که اوپو امکان ارتقاء ظرفیت رم (به‌صورت مجازی) و فضای ذخیره‌سازی (از طریق اسلات کارت میکرو اس‌دی/ microSD) را در اختیار کاربران این دستگاه قرار داده است. لازم به ذکر است این گوشی ارزان‌قیمت عملکرد خود را از طریق پوسته سفارشی‌سازی‌شده ColorOS 14 اوپو (مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14) به نمایش می‌گذارد.

اوپو A3 فایوجی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی رونمایی شد

اوپو A3 فایوجی به یک باتری بزرگ «5100 میلی‌آمپر ساعتی» مجهز بوده و از شارژ سریع سیمی با سرعت «45 واتی» پشتیبانی می‌کند. از سایر مشخصات برجسته این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از 2 سیم‌کارت (به‌صورت هم‌زمان)
  • بهره‌مندی از اسکنر اثر انگشت (احراز هویت بیومتریک)
  • پشتیبانی از اتصال به شبکه 5G، بلوتوث 5.3 و Wi-Fi 5
  • بهره‌مندی از جک هدفون 3.5 میلی‌متری

اوپو A3 فایوجی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی رونمایی شد

جزئیات رنگ‌بندی و قیمت

اوپو A3 فایوجی در 2 گزینه رنگی «آبی آسمانی/ Ocean Blue» و «بادمجانی/ Nebula Red» و تنها در پیکربندی “رم 6 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی” با برچسب قیمتی «2000 روپیه‌ای/ 238 دلاری» به فروش می‌رسد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *