جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی تاشو هواوی نوا فلیپ با نمایشگر داخلی ۶٫۹۴ اینچی اولد معرفی شد

گوشی تاشو هواوی نوا فلیپ با نمایشگر داخلی ۶٫۹۴ اینچی اولد معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی هواوی بار دیگر محصول جدیدی را راهی بازار گوشی‌های تاشو می‌کند؛ جدیدترین گوشی تاشوی هواوی که «هواوی نوا فلیپ» (Huawei nova Flip) نام دارد، از یک طراحی جمع‌وجور صدفی (فلیپ) برخوردار است و اولین عضو تاشو سری نوا محسوب می‌شود. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های این گوشی تاشو جدید، با اِروتِک همراه باشید.

گوشی تاشو هواوی نوا فلیپ با نمایشگر داخلی ۶٫۹۴ اینچی اولد معرفی شد

اگرچه هواوی بر روی طراحی ظاهری گوشی نوا فلیپ تأکید زیادی داشته است، اما این محصول، سخت‌افزار چشمگیری نیز برای ارائه دارد و از مکانیزم لولای قطره‌ای باکیفیتی بهره می‌برد که آزمایشات SGS سوئیس را پشت سر گذاشته است و می‌تواند ۱٫۲ میلیون‌بار تاشدن را تحمل کند. ضخامت هواوی نوا فلیپ در حالت باز تنها ۶٫۸۸ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۵ گرم است.

در پنل پشتی این گوشی یک نمایشگر خارجی مربعی‌شکل ۲٫۱۴ اینچی اولد کنار دو دوربین به چشم می‌خورد. هواوی نوا فلیپ همچنین از نمایشگر داخلی ۶٫۹۴ اینچی از نوع اولد LTPO با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند. نمایشگر کاور گوشی تاشو جدید هواوی می‌تواند به‌عنوان منظره‌یاب برای دوربین اصلی مورداستفاده قرار بگیرد و حتی برخی از برنامه‌های هواوی مانند آب‌وهوا، موسیقی و تقویم را اجرا کند.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی هواوی‌ نوا فلیپ دارای حسگر ۱/۱٫۵۶ اینچی RYYB و گشودگی دیافراگم F/1.9 است و توسط یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود.

هواوی به‌طور رسمی تراشه و میزان رم نوا‌ فلیپ را مشخص نکرده است، اما نتایج اخیر این دستگاه در پایگاه داده‌ی بنچمارک گیک‌بنچ نشان داد که گوشی تاشو جدید هواوی به تراشه‌ی Kirin 8000 مجهز شده است. انتظار می‌رودهواوی در دو گوشی نوا 12 و نوا 12 پرو نیز از این چیپست بهره بگیرد.

رابط کاربری HarmonyOS 4.2 هواوی بخش نرم‌افزاری نوا فلیپ را پوشش می‌دهد و چندین قابلیت مبتنی‌ بر هوش مصنوعی مانند ابزار حذف اشیاء از عکس، انتخاب متون از تصاویر و تولید تصویر را به کاربران ارائه می‌کند. انرژی جدیدترین گوشی تاشو هواوی نیز توسط یک باتری ۴٬۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۶۶ واتی تأمین می‌شود.

هواوی نوا فلیپ در رنگ‌های سبز، صورتی، سفید و مشکی به بازار می‌آید. نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی تاشو با قیمت ۵٬۲۸۸ یوان (حدود ۷۴۴ دلار) به فروش می‌رسد، در حالیکه هواوی برای نسخه‌های دارای ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی به‌ترتیب برچسب قیمتی ۵٬۶۸۸ یوان (تقریباً ۷۹۸ دلار) و ۶٬۴۸۸ یوان (حدود ۹۱۱ دلار) را در نظر گرفته است.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *