جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سه رنگ جدید دیگر برای گوشی آنر مجیک V3 معرفی شد

سه رنگ جدید دیگر برای گوشی آنر مجیک V3 معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی آنر در آستانه‌ی رونمایی از گوشی تاشو مجیک V3 خود که برای هفته‌ی آینده برنامه‌ریزی شده است، سه رنگ‌بندی جدید این گوشی را به اشتراک گذاشت. آنر مدتی پیش از نسخه‌ی دارای قاب چرمی قهوه‌ای‌رنگ گوشی تاشو موردانتظار Honor Magic V3 پرده برداشته بود و حالا سه رنگ جدید سبز، سفید و مشکی را برای این محصول معرفی کرده است که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

آنر در صفحه‌ی رسمی خود در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو توضیح داد که رنگ‌های آنر مجیک وی 3 الهام‌گرفته از طبیعت هستند. این‌طور که به‌نظر می‌رسد، مدل سفید دارای یک قاب پشتی شفاف است که الگوهای مختلفی را طبق زاویه‌ای که نور به آن می‌تابد، به نمایش می‌گذارد. از سوی دیگر، رنگ‌های سبز و مشکی گوشی ظاهراً از پنل‌های پشتی مات استاندارد بهره می‌برند.

رنگ فریم اطراف گوشی و دور جزیره‌ی دوربین آن در هر گزینه با یکدیگر متفاوت خواهند بود. به‌طور مثال، نسخه‌ی قهوه‌ای در این بخش‌ها به رنگ طلایی مزین شده است، در حالیکه برای نسخه‌ی سبز آنر مجیک وی 3 رنگ خاکستری به چشم می‌خورد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره‌ی بسیاری از مشخصات گوشی تاشو آنر مجیک V3 مانند تراشه، دوربین‌ها و ظرفیت باتری آن در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود طی روزهای آینده و قبل از رونمایی رسمی در تاریخ ۱۲ جولای (۲۲ تیر)، با ویژگی‌های بیشتری از این گوشی تاشدنی برند آنر آشنا شویم.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *