جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اوپو F27 پرو پلاس با پشتیبانی از استاندارد درجه نظامی 810H رونمایی شد

اوپو F27 پرو پلاس با پشتیبانی از استاندارد درجه نظامی 810H رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته کمپانی اوپو از اولین گوشی هوشمند خود با پشتیبانی از رتبه IP69 (مقاومت در برابر رطوبت، گرد و غبار) به‌صورت رسمی رونمایی کرد. در این مطلب به معرفی «مشخصات کلیدی، گزینه‌های رنگی و برچسب قیمتی» اوپو F27 پرو پلاس خواهیم پرداخت. با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کلیدی اوپو F27 پرو پلاس

اوپو F27 پرو پلاس دارای یک صفحه‌نمایش خمیده آمولد 6.7 اینچی با رزولوشن «+FHD، نرخ نوسازی 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 950 نیتی» است. این نمایشگر یک حسگر اثر انگشت را در لایه زیرین و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را در دل حفره پانچ خود جای داده است. همچنین اوپو با تعبیه گوریلا گلس ویکتوس (Victus) 2 بر روی نمایشگر این دستگاه، محافظت تمام‌جانبه از آن را به کاربران آن وعده می‌دهد.

با حرکت به سمت قاب پشتی دستگاه با جزیره دوربین دایره‌ای‌شکل آن مواجه می‌شویم. این جزیره دوربین یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4» و یک «فلاش LED» را در درون خود جای داده است.

این گوشی میان‌رده به تراشه دایمنسیتی 7050 کمپانی مدیاتک مجهز بوده و اوپو آن را با رم «8 گیگابایتی» و فضای ذخیره‌سازی داخلی «128 یا 256 گیگابایتی» پیکربندی کرده است. بخش نرم‌افزاری این دستگاه توسط رابط کاربری ColorOS 14 (مبتنی بر اندروید 14) پوشش داده می‌شود. علاوه بر این، اوپو با ارائه 2 قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی «AI eraser» و «Image Matting» به ترتیب “امکان حذف اشیاء یا افراد ناخواسته از عکس‌ها” و “تبدیل عکس‌های موردعلاقه به استیکر یا ایموجی” را در اختیار کاربران این دستگاه قرار داده است.

اوپو F27 پرو پلاس به یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده و از شارژ سیمی سریع SuperVOOC با سرعت «67 واتی» پشتیبانی می‌کند. از سایر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از استاندارد درجه نظامی MIL-STD-810H (مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع 1.5 متری، رطوبت، دمای بسیار بالا و شوک)
  • پشتیبانی از دو سیم‌کارت (به‌صورت هم‌زمان)
  • پشتیبانی از اتصال به شبکه‌های بی‌سیم Wi-Fi 6 و بلوتوث 5.3

رنگ‌بندی و قیمت

اوپو F27 پرو پلاس در 2 گزینه رنگی «صورتی چرک/ Dusk Pink» و «سرمه‌ای/ Midnight Navy» از تاریخ 20 ژوئن (31 خرداد) به بازار عرضه می‌شود. جزئیات پیکربندی و قیمت به شرح زیر است:

  1. پیکربندی رم 8 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی: 335 دلار
  2. پیکربندی رم 8 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی: 360 دلار

اوپو F27 پرو پلاس با پشتیبانی از استاندارد درجه نظامی 810H رونمایی شد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *