جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی شبه‌پرچم‌دار اچ تی سی U24 پرو با دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی رونمایی شد

گوشی اچ تی سی U24 پرو با دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته کمپانی HTC به‌صورت رسمی از گوشی شبه‌پرچم‌دار اچ تی سی U24 پرو با مشخصاتی جذاب رونمایی کرد. برای اطلاع از «مشخصات کلیدی و برچسب قیمتی» این دستگاه با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کلیدی اچ تی سی U24 پرو

این گوشی شبه‌پرچم‌دار با ابعاد «167.1 در 74.9 در 9 میلی‌متری» و وزن «198.7 گرمی» دارای یک صفحه‌نمایش اولد 6.8 اینچی با «رزولوشن 1080 در 2436 پیکسلی و نرخ نوسازی 120 هرتزی» است. این در حالی است که حفره پانچ تعبیه‌شده بر روی این نمایشگر یک «دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.45 و فوکوس خودکار» را در خود جای داده است. همچنین HTC با تعبیه محافظ گوریلا گلس بر روی این نمایشگر، حفاظت تمام‌جانبه از آن را به کاربران این دستگاه وعده می‌دهد.

با حرکت به سمت قاب پشتی اچ تی سی U24 پرو با تنظیمات دوربین سه‌گانه این دستگاه متشکل از «دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.88 و پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال (OIS)، دوربین فوق‌عریض (اولترا واید) 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2 و زوم اپتیکال 2 برابری» مواجه می‌شویم.

گوشی شبه‌پرچم‌دار اچ تی سی U24 پرو با دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی رونمایی شد

اچ تی سی U24 پرو به تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 کمپانی کوالکام مجهز بوده و HTC آن را با رم «12 گیگابایتی» و فضای ذخیره‌سازی «256 گیگابایتی» پیکربندی کرده است. با این حال، امکان ارتقاء ظرفیت فضای ذخیره‌سازی از طریق اسلات میکرو اس‌دی (microSDXC) نیز در اختیار کاربران قرار داده شده است. لازم به ذکر است این دستگاه عملکرد خود را از اندروید 14 به نمایش می‌گذارد.

این گوشی شبه‌پرچم‌دار به یک باتری 4600 میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده و از شارژ سیمی با سرعت «60 واتی»، شارژ بی‌سیم با سرعت «15 واتی» و شارژ بی‌سیم معکوس با سرعت «5 واتی» پشتیبانی می‌کند. از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهره‌مندی از حسگر اثر انگشت (تعبیه‌شده در لایه زیرین نمایشگر)
  • پشتیبانی از استاندارد IP67 (مقاومت در برابر رطوبت، گرد و غبار)
  • بهره‌مندی از LED اعلان (نوتیفیکیشن) دورنگ در قاب جلویی
  • پشتیبانی از اتصال به شبکه‌های بی‌سیم Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.3 و ارتباط میدان نزدیک (NFC)
  • بهره‌مندی از جک هدفون 3.5 میلی‌متری

جزئیات رنگ‌بندی و قیمت

اچ تی سی U24 پرو در 2 گزینه رنگی «سفید/ Twilight White» و «سرمه‌ای/ Space Blue» با برچسب قیمتی «564 یورویی» از تاریخ 1 جولای (11 تیر) روانه بازار می‌شود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *