جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

لپ تاپ ایسوس راگ مجیک 16 ایر با پردازنده Ryzen AI 9 HX 370 روانه بازار شد

لپ تاپ ایسوس راگ مجیک 16 ایر با پردازنده Ryzen AI 9 HX 370 روانه بازار شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ایسوس، لپ تاپ راگ مجیک 16 ایر (ROG Magic 16 Air) را به‌عنوان یکی از اولین لپ‌تاپ‌های مجهز به پردازنده‌های Ryzen AI راهی بازار کرد. برای آشنایی با مشخصات این محصول، با اِروتِک همراه باشید.

لپ‌تاپ جدید ایسوس از پردازنده‌ی Ryzen AI 9 HX 370 و کارت گرافیک RTX 4060 بهره می‌برد. علی‌رغم اینکه با جدیدترین عضو سری گیمینگ راگ ایسوس روبه‌رو هستیم، اما این لپ‌تاپ گیمینگ تنها ۱٫۸۵ کیلوگرم وزن و ۱۴٫۹ میلی‌متر ضخامت دارد!

مدل پایه‌ی راگ مجیک 16 ایر که به پردازنده‌ی گرافیکی RTX 4060 مجهز است، با قیمت تقریبی ۲٬۲۰۰ دلار در چین به فروش می‌رسد و مدل مجهز به RTX 4070 با قیمتی حدود ۲٬۴۷۵ دلار به این بازار راه پیدا می‌کند. انرژی این لپ‌تاپ گیمینگ نیز توسط یک باتری ۹۰ وات‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ فوق‌‎سریع ۱۰۰ واتی پاور دلیوری (PD) تأمین می‌شود.

ایسوس برای نمایشگر لپ تاپ راگ مجیک 16 ایر، یک پنل ۱۶ اینچی اولد با رزولوشن 2.5K و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز را در نظر گرفته است. حداکثر روشنایی این نمایشگر نیز همانند بسیاری از لپ‌تاپ‌های سری راگ ایسوس به ۵۰۰ نیت می‌رسد. یکی از دلایل قیمت بالاتر ROG Magic 16 Air نسبت به مدل‌های مشابه، به بهره‌مندی این لپ‌تاپ از پنل اولد برمی‌گردد.

پردازنده‌ی قدرتمند لپ‌تاپ جدید ایسوس می‌تواند با بوست توربو به فرکانس ۵٫۱ گیگاهرتز دست یابد. ایسوس راگ مجیک 16 ایر همچنین از ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5X و ۱ ترابایت حافظه‌ی SSD از نوع PCIe 4.0 برخوردار است. از گزینه‌های اتصال این دستگاه نیز باید به یک پورت USB 4، یک پورت USB 3.2 نسل 2، دو پورت USB-A، یک پورت HDMI 2.1 و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد. متأسفانه ایسوس جدیدترین لپ‌تاپ خود را بدون پورت اترنت و شبکه راهی بازار می‌کند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *