جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نوبیا از لپ تاپ رد مجیک گیمینگ 16 پرو با پردازنده Core i9 اینتل رونمایی کرد

نوبیا از لپ تاپ رد مجیک گیمینگ 16 پرو با پردازنده Core i9 اینتل رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته برند رد مجیک (زیربرند نوبیا) که به طراحی و توسعه گوشی‌های گیمینگ و لوازم جانبی منحصربه‌فرد شهرت دارد، علاوه بر گوشی‌های گیمینگ رد مجیک 9S پرو و رد مجیک 9S پرو پلاس، از اولین لپ‌تاپ گیمینگ خود نیز رونمایی کرد. برای آشنایی بیشتر با لپ تاپ رد مجیک گیمینگ 16 پرو با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کلیدی لپ تاپ رد مجیک گیمینگ 16 پرو

لپ تاپ رد مجیک گیمینگ 16 پرو با وزن «2.4 کیلوگرمی» و «ضخامت 13 میلی‌متری» خود دارای یک شاسی از جنس «آلیاژ آلومینیوم سری 6 درجه هوانوردی» و حاشیه‌های اطراف نمایشگر باریک بوده و در قاب پشتی خود به یک طرح مینیمال با آرم تجاری رنگارنگ رد مجیک مزین می‌باشد. این لپ‌تاپ از یک صفحه‌نمایش 16 اینچی با «رزولوشن 2.5K، نرخ نوسازی 240 هرتزی و حداکثر روشنایی 500 نیتی» بهره می‌برد. علاوه بر این، این نمایشگر به واسطه پشتیبانی 100 درصدی از طیف رنگی DCI-P3، بستر مناسبی برای تجربه گیمینگ فراگیر را فراهم می‌کند.

لپ‌تاپ رد مجیک گیمینگ 16 پرو دارای یک صفحه‌کلید RGB با قابلیت تنظیم نور پس‌زمینه بوده و دکمه پاور آن به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل می‌کند. همچنین این لپ‌‌تاپ از “پردازنده‌های نسل چهاردهم سری Core i9 اینتل”، “رم نوع LPDDR5x با حداکثر ظرفیت 32 گیگابایتی”، “هارد اس‌اس‌دی (SSD) با ظرفیت 1 ترابایتی” و “کارت‌های گرافیک سری جی‌فورس «RTX 4060 و RTX 4070» انویدیا با پشتیبانی از رهگیری پرتو نور (ری‌تریسینگ) و حافظه گرافیکی نوع GDDR6 با حداکثر ظرفیت 8 گیگابایتی” پشتیبانی می‌کند.

نوبیا از لپ تاپ رد مجیک گیمینگ 16 پرو با پردازنده Core i9 اینتل رونمایی کرد

این لپ‌تاپ گیمینگ به یک سیستم خنک‌کننده متشکل از «یک لوله حرارتی سه‌بعدی مهر و موم شده با یخ» و «دو فن خنک‌کننده» مجهز بوده و از این طریق قادر است گرما را به‌صورت مؤثر دفع کند. لازم به ذکر است رد مجیک گیمینگ 16 پرو از یک باتری «80 وات ساعتی» تغذیه کرده و از شارژ سریع با سرعت «100 واتی» پشتیبانی می‌کند. از سایر مشخصات برجسته این لپ‌تاپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهره‌مندی از بلندگوهای هارمن کاردون با پشتیبانی از دالبی اتموس (Dolby Atmos)
  • بهره‌مندی از وب‌کم IR با وضوح 1080p (مجهز به شاتر برای حفظ حریم خصوصی)
  • بهره‌مندی از پورت‌های اتصال USB-C ،USB-A ،HDMI، اترنت در حاشیه پشتی و دو پورت USB 3.2 نسل 1 و USB 3.2 نسل 2 در طرفین

نوبیا از لپ تاپ رد مجیک گیمینگ 16 پرو با پردازنده Core i9 اینتل رونمایی کرد

جزئیات پیکربندی و قیمت

لپ تاپ رد مجیک گیمینگ 16 پرو از تاریخ 9 جولای (16 تیر) و در 2 گزینه رنگی «نقره‌ای/ Glacier Silver» و «مشکی/ Dark Knight» روانه بازار می‌شود. جزئیات پیکربندی و برچسب قیمتی این دستگاه به شرح زیر است:

  • پیکربندی “رم 16 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 1 ترابایتی”: 1512 دلار
  • پیکربندی “رم 32 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 1 ترابایتی”: 1828 دلار

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *