جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ایسوس از 3 لپ‌تاپ سری ویووبوک S اولد با پشتیبانی از گواهینامه درجه نظامی رونمایی کرد

ایسوس از لپ‌تاپ‌های سری ویووبوک S اولد رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی ایسوس از جدیدترین لپ‌تاپ‌های سری ویووبوک S اولد خود متشکل از «ویووبوک S 14 اولد، ویووبوک S 15 اولد و ویووبوک S 16 اولد» با به‌روزترین قطعات سخت‌افزاری و نمایشگرهای اولد (OLED) رونمایی کرد. در این مطلب به شرح مختصری از مشخصات کلیدی این سه لپ‌تاپ خواهیم پرداخت. با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کلیدی لپ‌تاپ‌های ویووبوک S 15 اولد و S1 16 اولد ایسوس

لپ‌تاپ‌های ویووبوک S 15 اولد و S1 16 اولد ایسوس به ترتیب دارای نمایشگرهای 15.6 و 16 اینچی با رزولوشن‌های 3K و 3.2K هستند. هر دو نمایشگر «نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی» و «حداکثر روشنایی 600 نیتی» را ارائه داده و از استاندارد «DisplayHDR True Black 600» تاییدشده توسط گواهینامه VESA پشتیبانی می‌کنند.

جنس بدنه لپ‌تاپ‌های ویووبوک S 15 اولد و S1 16 اولد ایسوس «فلزی» بوده و هر دو لپ‌تاپ به یک «صفحه کلید با پشتیبانی از نور RGB (با امکان شخصی‌سازی و تنظیم نور پس‌زمینه)، تاچ‌پد لمسی دقیق و کلید Copilot (هوش مصنوعی مایکروسافت)» مجهز می‌باشند. لازم به ذکر است، هر دو دستگاه از گواهینامه درجه نظامی MIL-STD-810H (مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع 1.5 متری، رطوبت، دمای بسیار بالا و شوک) پشتیبانی می‌کنند.

لپ‌تاپ‌های ویووبوک S 15 اولد و S1 16 اولد ایسوس به جدیدترین «پردازنده‌های سری Core Ultra، کارت گرافیک مجتمع Intel Arc و واحد پردازش عصبی (NPU) Intel AI Boost» کمپانی اینتل مجهز می‌باشند. علاوه بر این، ایسوس هر دو لپ‌تاپ را با رم 16 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی SSD با ظرفیت 1 ترابایتی پیکربندی کرده است.

لپ‌تاپ‌های ویووبوک S 15 اولد و S1 16 اولد ایسوس به یک باتری تک‌سلولی «75 وات ساعتی» با پشتیبانی از شارژ سیمی با سرعت «90 واتی» مجهز می‌باشند. از منظر گزینه‌های اتصال نیز، هر دو دستگاه «دو پورت تاندربولت 4، یک پورت USB تایپ A، یک پورت USB تایپ C، یک پورت HDMI 2.1 و یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون» را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

از سایر مشخصات این دو لپ‌تاپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهره‌مندی از بلندگو و میکروفون داخلی توسعه‌یافته‌شده با فناوری «Smart AMP»
  • بهره‌مندی از وب‌کم IR با وضوح FHD مجهز به شاتر پوشاننده (برای حفظ هرچه بهتر حریم خصوصی کاربر)

لپ‌تاپ‌های ویووبوک S 15 اولد و S1 16 اولد ایسوس در 2 گزینه رنگی «آبی-نقره‌ای/ Mist Blue» و «مشکی/ Neutral Black» به ترتیب با برچسب قیمتی «1165 دلاری» و «1238 دلاری» برای پیکربندی‌های پایه خود به بازار عرضه می‌شوند.

مشخصات کلیدی لپ‌تاپ ویووبوک S 14 اولد ایسوس

لپ‌تاپ ویووبوک S14 اولد ایسوس اغلب مشخصات سخت‌افزاری (نظیر نور پس‌زمینه صفحه کلید، وبکم، پورت‌های اتصال و ..) 2 لپ‌تاپ دیگر را به ارث می‌برد. این لپ‌تاپ دارای صفحه‌نمایش اولد 14 اینچی با «وضوح WUXGA و نرخ تازه‌سازی 60 هرتزی» بوده و از گواهینامه درجه نظامی MIL-STD-810H نیز پشتیبانی می‌کند. ایسوس «پردازنده 7535HS سری Ryzen 5 و کارت گرافیک مجتمع Radeon» کمپانی AMD را برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته و آن را با رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 1 ترابایتی پیکربندی کرده است. لپ‌تاپ ویووبوک S 14 اولد ایسوس در گزینه‌های رنگی مشابه با سایر اعضاء خانواده خود و با برچسب قیمتی «1080 دلاری» برای پیکربندی پایه، به بازار عرضه می‌شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *