جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آمنی ویژن از سنسور 50 مگاپیکسلی چندمنظوره OV50M40 رونمایی کرد

آمنی ویژن از سنسور 50 مگاپیکسلی چندمنظوره OV50M40 رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شرکت آمنی‌ویژن (OmniVision) به‌طور رسمی از سنسور تصویر جدید ۵۰ مگاپیکسلی خود با نام «OV50M40» رونمایی کرد. این حسگر جدید برای تجهیز دوربین‌های اصلی، فوق عریض، تله‌فوتو و دوربین سلفی گوشی‌ها طراحی شده است. برای آشنایی با ویژگی‌های سنسور چندمنظوره‌ی آمنی ویژن، با اِروتِک همراه باشید.

این سنسور ۴ سلولی و ۱/۲٫۸۸ اینچی CMOS که دارای پیکسل‌های ۰٫۶۱ میکرومتری است، از ویژگی‌های جذابی مانند پشتیبانی از ویدیوی HDR، عملکرد همیشه‌روشن برای تشخیص حرکت و حالت بسیار کم‌مصرف بهره می‌برد.

حسگر OV50M40 از فناوری‌های پیشرفته‌ای نظیر HDR مرحله‌ای و با آنالوگ دوگانه با نوردهی تکی (DAG) استفاده می‌کند. سنسور جدید آمنی ویژن همچنین می‌تواند فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) را در حالت‌های ترکیبی و با رزولوشن کامل ارائه دهد و امکان بزرگ‌نمایی تله‌کراپ با کیفیت بالا و گزینه‌های بزرگ‌نمایی ۲ یا ۳ برابری را فراهم کند.

سنسور موردبحث بر اساس فناوری PureCel Plus-S کمپانی آمنی ویژن ساخته شده است که می‌تواند تصاویر با رزولوشن کامل ۵۰ مگاپیکسلی با نرخ ۱۲ فریم بر ثانیه و تصاویری با وضوح ۱۲/۵ مگاپیکسلی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را ثبت کند. علاوه‌ بر این، جدیدترین سنسور آمنی ویژن قادر به ضبط ویدیوهایی با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و ویدیوهایی با رزولوشن 1080p و نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه است.

طبق گفته‌های آمنی‌ویژن، سنسور OV50M40 از سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۴ در دسترس تولیدکنندگان قرار خواهد گرفت. تولید انبوه این حسگر نیز برای سه‌ماهه‌ی چهارم سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *