جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مچ‌بند هوشمند شیائومی بند 9 و هدفون بی‌سیم شیائومی بادز 5 راهی بازار جهانی شدند

مچ‌بند هوشمند شیائومی بند 9 و هدفون بی‌سیم شیائومی بادز 5 راهی بازار جهانی شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی شیائومی در رویدادی که در برلین برگزار کرد، از گوشی‌های شیائومی 14T و 14T پرو پرده برداشت. این غول فناوری چینی همچنین از عرضه‌ی جهانی مچ‌بند هوشمند شیائومی بند 9 و هدفون بی‌سیم شیائومی بادز 5 خبر داد.

در ماه جولای سال جاری میلادی بود که شیائومی این دو دستگاه را به بازار چین معرفی کرد. شایان ذکر است که مچ‌بند هوشمند شیائومی بند 9 در آگوست امسال با قیمت ۳۹ یورو در بازار اروپا در دسترس قرار گرفت و حالا نوبت عرضه‌ی گسترده‌ی آن رسیده است.

شیائومی بند 9 از یک نمایشگر ۱٫۶۲ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱٬۲۰۰ نیت بهره می‌برد. این مچ‌بند هوشمند از سنسور ضربان قلب بهبودیافته، بدنه‌ی آلیاژ آلومینیومی، شارژدهی ۲۱ روزه، ۱۵ حالت ورزشی مختلف و قابلیت‌های پایش سلامتی مانند نظارت بر سطح اکسیژن خون، خواب و استرس برخوردار است.

از سوی دیگر، هدفون بی‌سیم شیائومی بادز 5 طراحی نیمه‌توگوشی (بدون سری سیلیکونی) با درایورهای ۱۱ میلی‌متری مغناطیسی دوگانه دارد و توسط Harman AudioEFX تیون شده است. این هدفون بی‌سیم از کدک صوتی aptX Lossless کوالکام پشتیبانی می‌کند و از حذف نویز فعال (ANC) بهره می‌گیرد. ایربادهای جدید شیائومی همچنین موفق به کسب استاندارد IP54 نیز شده‌اند و مقاومت مناسبی را در برابر گردوغبار و تعریق ارائه می‌دهند.

شیائومی بادز 5 با قیمت ۹۹ یورو به فروش می‌رسد. شیائومی بند 9 نیز در بازار اروپا ۳۹ یورو قیمت دارد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *