جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

حلقه هوشمند رولمی R3 با قیمت ارزان و ویژگی های جذاب رونمایی شد

حلقه هوشمند رولمی R3 با قیمت ارزان و ویژگی های جذاب رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

این روزها حلقه‌های هوشمند تبدیل به جدیدترین گجت‌های پوشیدنی جذاب بازار شده‌اند و کمپانی‌های مختلف با محصولات خود پا به این میدان رقابت تازه می‌گذارند. با این حال، قیمت اکثر حلقه‌های هوشمند در حال حاضر بسیار بالا تعیین شده است، به‌طور مثال حلقه‌ی هوشمند گلکسی رینگ (Galaxy Ring) سامسونگ با برچسب قیمتی ۴۰۰ دلاری به فروش می‌رسد یا برای نسل سوم Oura Ring (که حدود سه سال از عرضه‌ی آن می‌گذرد) همچنان باید ۳۰۰ دلار پرداخت کنید. اما اکنون حلقه‌ی هوشمند جدید برند رولمی (Rollme)، بسیاری از ویژگی‌های کاربردی این گجت‌های پوشیدنی را با قیمت بسیار مناسب‌تری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای آشنایی با حلقه هوشمند رولمی R3، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات حلقه هوشمند رولمی R3

اگرچه برند رولمی تاکنون دو مدل دیگر از این سری حلقه‌ی هوشمند را قبل از R3 راهی بازار کرده است، اما هر دو مدل R1 و R2 در سال جاری میلادی عرضه شدند؛ رولمی R1 با قیمت ۱۰۰ دلار در ماه ژانویه و رولمی R2 با قیمت ۹۰ دلار در ماه مارس در دسترس قرار گرفت. اکنون، رولمی R3 نیز با قیمت ۹۰ دلار به فروش می‌رسد.

این حلقه‌ی هوشمند در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی و در چندین اندازه‌ی مختلف، از ۷ تا ۱۲، ارائه می‌شود. قسمت بیرونی رولمی R3 از جنس تیتانیوم و قسمت درونی آن از رزین اپوکسی ضدحساسیت ساخته شده است که پوست کاربر را اذیت نخواهد کرد.

انرژی حلقه‌ی هوشمند جدید رولمی توسط یک باتری ۱۷٫۵ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود که در صورت استفاده‌ی معمولی تا ۱۰ روز بدون مشکل دوام می‌آورد. این گجت پوشیدنی با کیس شارژ کوچکی عرضه می‌شود که می‌تواند شارژدهی Rollme R3 را به ۶۰ روز افزایش دهد.

حلقه هوشمند رولمی R3 با قیمت ارزان و ویژگی های جذاب معرفی شد

رولمی R3 از سنسور ضربان قلب با مادون قرمز و چراغ‌های LED سبز و قرمز بهره می‌برد و قادر به اندازه‌گیری ضربان قلب و سطح اکسیژن خون است. این حلقه حتی می‌تواند تغییرات ناگهانی در ضربان قلب و سطح اکسیژن خون را به کاربر هشدار دهد. حلقه‌ی هوشمند Rollme R3 همچنین از چندین حالت ورزشی (مانند پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری و موارد دیگر) پشتیبانی می‌کند و هنگام انجام این ورزش‌ها به نظارت بر ضربان قلب کاربر ادامه می‌دهد.

حلقه هوشمند رولمی R3 با قیمت ارزان و ویژگی های جذاب معرفی شد

این حلقه‌ی هوشمند به‌لطف کسب رده‌بندی 5ATM می‌تواند فشار عمق ۵۰ متری را به‌خوبی تحمل کند و هنگام شنا و حتی غواصی مورداستفاده قرار بگیرد. علاوه‌ بر این، رولمی R3 با قابلیت تشخیص خواب سبک و عمیق قادر است روی کیفیت خواب کاربر نظارتی مستقیم داشته باشد.

حلقه هوشمند رولمی R3 با قیمت ارزان و ویژگی های جذاب معرفی شد

یکی از قابلیت‌های جذاب دیگر حلقه هوشمند رولمی R3، امکان کنترل این گجت با ژست‌های حرکتی است. با دوبار ضربه زدن روی حلقه می‌توانید به پخش موسیقی ادامه دهید یا آن را متوقف کنید، با گوشی خود عکس بگیرید، شروع به فیلم‌برداری کنید، یا حتی هنگام مطالعه‌ی کتاب الکترونیکی به صفحه‌ی بعدی ورق بزنید!

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *