جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

حزئیات سنسورهای سلامتی گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا اعلام شد

جزئیات سنسورهای سلامتی گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا اعلام شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سامسونگ در آستانه‌ی رویداد موردانتظار گلکسی آنپکد، از این فرصت باقی‌مانده برای اعلام جزئیات نسل جدید سنسور سلامتی BioActive استفاده کرد. این سنسورها که در ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا استفاده خواهند شد، پارامترهای مربوط به سلامتی را با دقت بیشتری نسبت به نسل فعلی و سری گلکسی واچ 6 اندازه‌گیری می‌کنند و قابلیت‌های پیش‌بینی‌کننده و پیش‌گیری‌کننده‌ی مفیدی را در اختیار کاربر می‌گذارند.

اولین ویژگی جدیدی که به‌لطف این سنسورها برای نسل بعدی ساعت‌های هوشمند گلکسی سامسونگ ممکن می‌شود، شاخص سلامت متابولیک و پیری بیولوژیکی AGEs است که تحت تأثیر سبک زندگی و عادات غذایی کاربر قرار دارد و برای نظارت بر بدن در طی رژیم غذایی جدید مورداستفاده قرار می‌گیرد. ویژگی‌های بیشتری نیز با کمک این سنسورها در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت، اما سامسونگ فعلاً این قابلیت‌ها را مخفی نگه می‌دارد و در فرصت دیگری به معرفی کامل آن‌ها خواهد پرداخت.

طراحی جدید سنسورهای سلامتی BioActive از LEDهایی با رنگ‌های آبی، زرد، بنفش و فرابنفش استفاده می‌کند که چینش آن‌ها فضای بیشتری را نسبت به قبل ارائه می‌دهد. سامسونگ مدعی شده است که فوتودیودهای بهبودیافته در سنسور جدید BioActive، دو برابر عملکرد بهتری نسبت به دیودهای سنسور قدیمی دارند.

این بهبودهای جدید می‌تواند دقت اطلاعات مربوط به ضربان قلب، فشار خون، اکسیژن خون، کیفیت خواب و نظارت بر سطح استرس را در گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا به‌طور کلی افزایش دهد. سنسور جدید BioActive همچنین در هنگام اندازه‌گیری ضربان قلب در طول تمرینات بدنی فشرده از دقت بالایی برخوردار است و حدود ۳۰ درصد نتایج دقیق‌تری را نشان خواهد داد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *