جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هشدار؛ خطر احتمالی ایجاد حریق توسط پاوربانک انکر 321 مدل A1112!

هشدار: خطر احتمالی ایجاد حریق توسط پاوربانک انکر 321 مدل A1112!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی انکر (Anker) که به توسعه پاوربانک‌ها و شارژرهای باکیفیت شهرت دارد، اکنون ضمن انتشار یک پست وبلاگی به مالکان پاوربانک انکر 321 مدل A1112 خود در رابطه با نقش احتمالی این گجت در راه‌اندازی احتمالی آتش‌سوزی هشدار داده است.

با توجه به این پست، انکر با بررسی باتری‌های لیتیومی به‌کارگرفته‌شده در پاوربانک‌های انکر 321 (PowerCore 5K، شماره مدل A1112) به نقص ساخت این محصول دست یافته است. این نقص می‌تواند «داغ شدن بیش از حد پاوربانک، ذوب شدن قطعات پلاستیکی داخلی، ایجاد دود و در نهایت شروع احتمالی آتش‌سوزی» را با خود به همراه داشته باشد.

در حالیکه کمپانی انکر ادعا می‌کند که این نقص ساخت تنها در «تعداد کمی» از باتری‌های تولیدشده در بازه زمانی آوریل سال 2023 میلادی (اسفند 1401) پاوربانک انکر 321 مدل A1112 رؤیت شده، اما این کمپانی محض احتیاط با تمامی مشتریان و واحدهای فروش خود تماس حاصل و در رابطه با این مسئله را اطلاع‌رسانی کرده است.

چگونه پاوربانک آسیب‌دیده را شناسایی کنیم؟

برای شناسایی پاوربانک آسیب‌دیده، لازم است به مشخصات نوشته‌شده (متون سفید‌رنگ) در قسمت پشتی پاوربانک توجه کنید. در این بخش، در مستطیل‌های آبی‌شکل تصویر، به دنبال «پاور بانک انکر 321 (PowerCore 5K، Black) مدل «A1112» بگردید.

در صورت انطباق شماره مدل پاوربانک خود با شماره مذکور، فوراً استفاده از پاوربانک را متوقف کرده و آن را در مکانی امن نگهداری کنید. همچنین به دلیل خطر راه‌اندازی آتش‌سوزی به هیچ عنوان پاوربانک را در درون سطل‌های زباله خانگی یا عمومی قرار نداده و آن را با روش‌های ایمن برای از بین بردن باتری‌های دارای نقص مانند ارائه آن به جایگاه‌های پسماند (با ذکر هشدار خطر حریق) تحویل دهید.

منبع: Androidauthority

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *