جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی از پرده هوشمند میجیا Smart Curtain 2 رونمایی کرد

شیائومی از پرده هوشمند میجیا Smart Curtain 2 رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی از پرده هوشمند میجیا Smart Curtain 2 در چین رونمایی کرد. این پرده‌ی هوشمند جدید نسبت به مدل قبلی خود با بهبودهای زیادی روبه‌رو بوده است و چندین روش کنترل برای باز و بسته کردن پرده را در اختیار کاربران می‌گذارد. برای آشنایی با ویژگی‌های پرده‌ی هوشمند جدید شیائومی، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات پرده هوشمند میجیا Smart Curtain 2 شیائومی

این پرده هوشمند را می‌توان با استفاده از دستیار هوش مصنوعی XiaoAI، برنامه‌ی میجیا (MIJIA) و تایمر کنترل کرد. Smart Curtain 2 از کنترل از راه دور بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند و کاربر نیازی به کشیدن دستی پرده ندارد. با این حال، در صورت قطعی برق و عدم وجود منبع تغذیه، پرده‌ی هوشمند جدید شیائومی را می‌توان به‌صورت دستی نیز باز و بسته کرد.

پرده‌ی هوشمند میجیا با هدف کاهش نویز و جذب شوک بهتر طراحی شده است و موتور آن می‌تواند پرده‌هایی تا وزن ۶۰ کیلوگرم را با صدایی کمتر از ۲۶ دسی‌بل به حرکت درآورد. میجیا Smart Curtain 2 از باز و بسته شدن با نسبت سفارشی، تنظیم سرعت Stepless، تنظیم سرعت تطبیقی ​​با دست، باز و بسته شدن یک طرفه، باز و بسته شدن دو طرفه و چندین حالت نصب مختلف (غیر از شکل‌های L و U) پشتیبانی می‌کند.

شیائومی از پرده هوشمند میجیا Smart Curtain 2 رونمایی کرد

این محصول حالت‌های مختلفی را ارائه می‌دهد و کاربران می‌توانند پرده‌ی هوشمند شیائومی را روی حالت بیداری، حالت خواب، حالت تماشای فیلم و حالت خانه (Home) تنظیم کنند. طراحی خاص این پرده‌ی هوشمند نیز امکان نصب آسان آن را فراهم کرده است و دیگر نیازی به اندازه‌گیری دستی اضافی را نخواهید داشت.

پیش‌فروش پرده هوشمند میجیا Smart Curtain 2 شیائومی در حال حاضر با قیمت ۸۴۹ یوان (حدود ۱۱۷ دلار) آغاز شده است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *