جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی ماساژور کمر هوشمند میجیا با گرمایش دو طرفه را عرضه کرد

شیائومی ماساژور کمر هوشمند میجیا با گرمایش دو طرفه را عرضه کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی به‌طور رسمی از ماساژور کمر هوشمند میجیا (Mijia Smart Waist Massager) رونمایی کرد. هدف اصلی این دستگاه هوشمند، کاهش درد و خستگی کمر است و چند ویژگی جالب‌توجه مانند گرمایش دو طرفه و قابل تنظیم بودن با استفاده از برنامه‌ی Mi Home شیائومی را ارائه می‌دهد. جهت آشنایی بیشتر با این ماساژور کمر، در ادامه همراه اِروتِک باشید.

همان‌طور که اشاره شد، ماساژور کمر میجیا مجهز به سیستم گرمایش دو طرفه‌ی منحصربه‌فردی است که امکان تنظیم مستقل دمای هر دو طرف را در اختیار کاربران می‌گذارد. کاربرد این قابلیت خاص در سناریوهای مختلفی مانند ماساژ، تکیه دادن یا گرم کردن شکم به چشم می‎‌آید. ماساژور کمر جدید شیائومی همچنین دارای سه سطح تنظیم دما است و کاربران می‌توانند گزینه‌ی دلخواه خود را جهت راحتی بیشتر انتخاب کنند.

این ماساژور هوشمند شامل ۲۰ توپ ماساژ داخلی می‌شود که برای ارائه‌ی ماساژ سه‌بعدی و پوشش ناحیه‌ی وسیعی از عضلات کمر طراحی شده‌اند و همچنین در ارتفاع‌های مختلف قرار گرفته‌اند تا با جابه‌جا شدن بین سطوح سبک و سنگین، حس فشار انگشت را شبیه‌سازی کنند.

شیائومی ماساژور کمر هوشمند میجیا با گرمایش دو طرفه را عرضه کرد

این ماساژ ریتمیک می‌تواند درد، خستگی و خشکی بدن را کاهش دهد. علاوه‌ بر این، دستگاه هوشمند جدید شیائومی از حالت‌های ماساژ فوروارد و معکوس پشتیبانی می‌کند که جهت شبیه‌سازی تکنیک‌های ماساژ دستی با سرعت‌های مختلف ترکیب می‌شوند.

ماساژور کمر هوشمند میجیا با در نظر گرفتن راحتی کاربران طراحی شده است و پشتیبانی محکمی را در حین ماساژ ارائه می‌دهد. سطح منحنی پشتی کمر نیز حتی بدون فعال کردن حالت ماساژ نرم و راحت است.

این دستگاه ماساژور با جفت شدن با اپلیکیشن Mi Home در گوشی‌ها از فناوری NFC بهره می‌برد. ماساژور کمر هوشمند شیائومی همچنین ۱۰ حالت پیش‌فرض از جمله حالت آرام، رفع فشار، گرمایش پشتی کمر و چرت زدن دارد که برای راحتی بیشتر در دسترس قرار گرفته‌اند. اگر این حالت‌های مختلف هم کافی نبود، کاربران می‌توانند سه حالت جدید و مخصوص به خود را ایجاد و اضافه کنند و آن‌ها را به‌صورت آفلاین مورداستفاده قرار دهند.

شیائومی ماساژور کمر هوشمند میجیا با گرمایش دو طرفه را عرضه کرد

انرژی این ماساژور هوشمند توسط یک باتری ۲٬۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود و شارژ کامل آن نزدیک به ۳٫۵ ساعت طول می‌کشد. ابعاد دستگاه نیز ۱۲۲ در ۲۸۱ در ۳۴۵ میلی‌متر و وزن آن حدود ۱٫۴۵ کیلوگرم است. شیائومی ماساژور کمر هوشمند میجیا را با برچسب قیمتی ۴۹۹ یوان (تقریباً ۷۰ دلار) به فروش می‌رساند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *