جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ریلمی از هدفون‌های بی‌سیم ریلمی بادز وایرلس 3 نئو و ریلمی بادز ایر 6 رونمایی کرد

ریلمی از هدفون‌های بی‌سیم ریلمی بادز وایرلس 3 نئو و ریلمی بادز ایر 6 رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته کمپانی ریلمی از گوشی شبه‌پرچم‌دار «ریلمی GT 6T» و هدفون‌های بی‌سیم ریلمی «ریلمی بادز وایرلس 3 نئو (Neo) و ریلمی بادز ایر (Air) 6» رونمایی کرد. در این مطلب به بررسی «مشخصات کلیدی، گزینه‌های رنگی و برچسب قیمتی» این دو گجت کاربردی خواهیم پرداخت. با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کلیدی هدفون بی‌سیم گردنی ریلمی بادز وایرلس 3 نئو

ریلمی بادز وایرلس 3 نئو در هر دو جوانه خود به درایورهای دینامیک باس 13.4 میلی‌متری مجهز بوده و از «اتصال هم‌زمان به دو دستگاه، اتصال فوری مغناطیسی و حذف نویز محیطی با استفاده از هوش مصنوعی (ENC)» پشتیبانی می‌کند. همچنین لازم به ذکر است، این هدفون از رتبه IP55 (مقاومت در برابر رطوبت، گرد و غبار) بهره می‌برد.

علاوه بر این، این هدفون بی‌سیم گردنی از استاندارد «اتصال سریع Fast Pair گوگل» پشتیبانی کرده و پس از فعال شدن «حالت بازی/ Game Mode» تاخیر 45 میلی‌ثانیه‌ای را ارائه می‌دهد. در حالیکه این هدفون از طریق یک اپلیکیشن اختصاصی به نام «Realme Link» با امکان شخصی‌سازی قابلیت‌های ارائه‌شده بر روی هدفون از اتصال به شبکه بلوتوث 5.4 پشتیبانی می‌کند، اما تاکنون کمپانی ریلمی نسخه سازگار با سیستم‌عامل iOS این اپلیکیشن را ارائه نکرده است.

در حالیکه ریلمی از اعلام ظرفیت باتری هدفون بی‌سیم گردنی ریلمی بادز وایرلس 3 نئو سر باز زده، اما این کمپانی مدعی است این هدفون عمر باتری قادر است عمر باتری «32 ساعته» را در اختیار کاربران خود قرار دهد. همچنین به گفته ریلمی در صورت خاموش بودن «حالت بازی» این هدفون بی‌سیم پس از ده دقیقه شارژ شدن (از طریق پوررت USB-C) قادر است تا 7 ساعت موسیقی را با بلندی 50 درصدی پخش کند. علاوه بر این، کاربران قادرند در طی یک بازه زمانی «2 ساعته» کیس و هر دو جوانه هدفون را به صورت «کامل» شارژ نمایند.

ریلمی بادز وایرلس 3 نئو از امروز در 3 گزینه رنگی «آبی آسمانی/ Aqua Blue»، «زیتونی/ Forest Green» و «مشکی/ Pure Black» با برچسب قیمتی «16 دلاری» از طریق وب‌سایت رسمی این کمپانی و سایر وب‌سایت‌های فروشگاهی معتبر به فروش می‌رسد.

مشخصات کلیدی هدفون بی‌سیم ریلمی بادز ایر 6 (TWS)

هدفون بی‌سیم ریلمی بادز ایر 6 دارای درایورهای 12.4 میلی‌متری با پشتیبانی از «وضوح پخش صدای Hi-Res، حذف فعال نویز (ANC) و LHDC» است. این هدفون بی‌سیم نیز از استاندارد IP55 پشتیبانی کرده و به ادعای ریلمی هر جوانه پس از یک نوبت شارژ (در صورت روشن بودن ANC) قادر است عمر باتری «6 ساعته» را در اختیار کاربران خود قرار دهد. این در حالی است که در صورت شارژ کامل کیس، کاربران قادرند عمر باتری «40 ساعته» را از این هدفون دریافت نمایند.

هدفون بی‌سیم ریلمی بادز ایر 6 در 2 گزینه رنگی «نقره‌ای- نارنجی/Flame Silver» و «سبز یشمی» با برچسب قیمتی «40 دلاری» از تاریخ 27 می (7 خرداد) به فروش خواهد رسید.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *