جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ایسر کامپیوتر همه کاره «اسپایر C24» با نمایشگر 24 اینچی را معرفی کرد

ایسر کامپیوتر همه کاره «اسپایر C24» با نمایشگر 24 اینچی را معرفی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ایسر از کامپیوتر آل‌این‌وان (All-in-One) جدید خود به نام «Aspire C24» رونمایی کرد. این کامپیوتر همه‌کاره‌ی جدید که تنها در اروپا، خاورمیانه و آفریقا به فروش خواهد رسید، از ماه جولای (حوالی تابستان و مرداد) راهی بازار می‌شود. کامپیوتر «اَسپایر C24» از یک نمایشگر ۲۳٫۸ اینچی با پنل IPS، رزولوشن FHD و حاشیه‌های نازک بهره می‌برد تا یک تجربه‌ی بصری واضح و جذاب را برای کاربران رقم بزند. برای آشنایی بیشتر با مشخصات جدیدترین کامپیوتر آل‌این‌وان برند ایسر، با اِروتِک همراه باشید.

کامپیوتر اسپایر C24 ایسر به جدیدترین پردازنده‌های سری میتیور لیک (Meteor Lake) اینتل در دو گزینه‌ی Core Ultra 7 155U یا Core Ultra 5 125U مجهز شده است. این دو پردازنده از واحد پردازش عصبی Intel AI Boost و گرافیک مجتمع Intel Arc برخوردار هستند و به کامپیوتر جدید ایسر امکان استفاده از قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی و اجرای مؤثر وظایف گرافیکی سنگین را می‌دهند.

این کامپیوتر آل‌این‌وان می‌تواند به حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و ۲ ترابایت حافظه‌ی Samsung 990 PRO SSD از نوع PCIe 4.0 نیز مجهز شود و سرعت انتقال بالای داده‌ها را در کنار فضای ذخیره‌سازی مناسب تضمین کند. ایسر همچنین جهت کاهش فشار بر چشم، از فناوری Bluelight Shield خود استفاده می‎کند که تابش نور آبی از صفحه‌نمایش را به حداقل می‌رساند.

ایسر کامپیوتر همه کاره «اسپایر C24» با نمایشگر 24 اینچی را معرفی کرد

ایسر در طراحی کامپیوتر اسپایر C24 پایه‌ای را لحاظ کرده است که می‌تواند کج شود، بچرخد و ارتفاع را تنظیم کند تا کاربران به‌راحتی قادر به پیدا کردن بهترین موقعیت و زاویه‌ی دید مناسب خود باشند. از گزینه‌های اتصال این کامپیوتر همه‌کاره نیز باید به چهار پورت USB Type-A، یک پورت USB Type-C و یک پورت HDMI اشاره کرد.

اسپایر C24 با صفحه‌کلید و ماوس بی‌سیم ایسر الیت ۱۹ (Acer Elite 19) و قیمت پایه‌ی ۸۹۹ یورو روانه‌ی بازار می‌شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *