جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شارژر مغناطیسی Turbine AirVOOC وان پلاس با سرعت 50 واتی معرفی شد

شارژر مغناطیسی Turbine AirVOOC وان پلاس با سرعت 50 واتی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته کمپانی وان پلاس از شارژر بی‌سیم مغناطیسی Turbine AirVOOC رونمایی کرد. این شارژر با هدف بهبود «کارآمدی و سرعت» شارژ طراحی شده و از شارژ بی‌سیم AirVOOC با حداکثر سرعت «50 واتی» پشتیبانی می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این محصول جذاب با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کلیدی شارژر بی‌سیم مغناطیسی Turbine AirVOOC وان پلاس

شارژر بی‌سیم مغناطیسی Turbine AirVOOC یک شارژ دایره‌ای‌شکل به رنگ «سفید» بوده که به واسطه بهره‌مندی از یک فن داخلی قادر است گرمای تولیدشده ناشی از فرآیند شارژ را مدیریت و دفع کند. لی جی (Li Jie، مدیر وان پلاس در چین) از این شارژر به عنوان “قدرتمندترین شارژر بی‌سیم مغناطیسی مجهز به سیستم خنک‌کننده اختصاصی در جهان” یاد می‌کند. این شارژر یک سیستم خنک‌کننده بسیار قدرتمند متشکل از «یک فن گریز از مرکز، خنک‌کننده TEC، پره‌های دفع‌کننده گرما، یک پد سیلیکونی و یک ورق آلومینیومی» را در بر داشته و به همین واسطه قادر است حرارت را به‌صورت مؤثر کنترل کند.

شارژر مغناطیسی Turbine AirVOOC وان پلاس با سرعت 50 واتی معرفی شد

به گفته جی شارژر بی‌سیم مغناطیسی Turbine AirVOOC همراه با سایر لوازم جانبی جدید این کمپانی در مراسم رونمایی از گوشی‌های سری اوپو فایند X8 در کشور چین (در تاریخ 24 اکتبر/ 3 آبان) به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد. این در حالی است که به نظر می‌رسد وان پلاس نیز با رونمایی از پرچم‌دار آتی خود، یعنی وان پلاس 13، به استقبال این شارژر مغناطیسی منحصربه‌فرد خواهد رفت! همچنین انتظار می‌رود وان پلاس 13 با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم با سرعت «50 واتی» به‌صورت کامل از پتانسیل این شارژر بهره ببرد.

در حالیکه به نظر می‌رسد هر دو کمپانی اوپو و وان پلاس تمرکز خود را بر روی فناوری‌های جدید شارژ مغناطیسی قرار داده‌اند، اما لازم است بگوییم که شارژرهای مغناطیسی جدید این دو کمپانی تنها منحصر به دستگاه‌های توسعه‌یافته‌شده توسط این دو کمپانی نبوده و به نظر می‌رسد این شارژرها با آیفون‌ها نیز سازگار باشند!

مشخصات احتمالی وان پلاس 13

به نظر می‌رسد وان پلاس 13 دارای یک صفحه‌نمایش میکرو چهارطرف خمیده آمولد X2 (توسعه‌یافته‌شده توسط BOE) با «ابعاد 6.82 اینچی، رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 120 هرتزی» که یک دوربین سلفی «32 مگاپیکسلی» را در دل خود جای داده است، باشد. علاوه بر این، انتظار می‌رود وان پلاس تراشه اسنپدراگون 8 الیت را برای این دستگاه در نظر بگیرد و آن را با رم نوع LPDDR5x با حداکثر ظرفیت «24 گیگابایتی» و حافظه داخلی نوع UFS 4.0 با حداکثر ظرفیت «1 ترابایتی» پیکربندی کند.

شارژر مغناطیسی Turbine AirVOOC وان پلاس با سرعت 50 واتی معرفی شد

همچنین پیش‌بینی می‌شود این دستگاه به یک باتری «6000 میلی‌آمپر ساعتی» با پشتیبانی از شارژ سیمی با سرعت «100 واتی» مجهز باشد. از سایر مشخصات احتمالی وان پلاس 13 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از رتبه IP69 (مقاومت در برابر رطوبت، گرد و غبار)
  • بهره‌مندی از موتور ویبره 0916T
  • ارائه عملکرد از طریق رابط کاربری ColorOS 15 (مبتنی بر اندروید 15)

در نهایت انتظار می‌رود وان پلاس در تاریخ 31 اکتبر (10 آبان) از گوشی پرچم‌دار وان پلاس 13 در 3 گزینه رنگی «White Dawn»، «Blue Moment» و «Obsidian Secret» رونمایی کند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *