جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

کنترلر رد مجیک فانتوم بلید با نرخ نمونه‌برداری 1000 هرتز عرضه شد

کنترلر رد مجیک فانتوم بلید با نرخ نمونه‌برداری 1000 هرتز روانه بازار شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند رد مجیک کنترلر جدید خود با نام کامل «گیم‌پد رد مجیک فانتوم بلید» (RedMagic Phantom Blade Gamepad) را راهی بازار کرد. این دسته‌ی بازی برای بازیکنانی که به‌دنبال عملکرد مناسب در عناوین رقابتی و استفاده از کنترلر خود در پلتفرم‌های مختلف می‌گردند، طراحی شده است. این کنترلر با اندروید، iOS، سوییچ، کامپیوتر و پلتفرم استیم سازگاری دارد و کنترل کاملی را در اختیار بازیکنان می‌گذارد. طراحی جذاب و ویژگی‌های پیشرفته‌ی کنترلر جدید رد مجیک، این محصول را به گزینه‌ای مناسب هم برای گیمینگ رقابتی و هم تفننی تبدیل می‌کند. برای آشنایی با ویژگی‌های کنترلر رد مجیک فانتوم بلید، با اِروتِک همراه باشید.

عملکرد و شخصی‌سازی عالی!

کنترلر رد مجیک فانتوم بلید با نرخ نمونه‌برداری 1000 هرتز عرضه شد

گیم‌پد رد مجیک فانتوم بلید که با نهایت دقت طراحی شده است، از یک داک شارژ با آلیاژ آلومینیومی و نرخ نمونه‌برداری بی‌سیم ۱٬۰۰۰ هرتز برای گیم‌پلی سریع و روان بهره می‌برد. دکمه‌های میکرو سوئیچ مکانیکی این کنترلر نیز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند تا ۵ میلیون کلیک را بدون مشکل تحمل کنند. جوی‌استیک‌های قابل شخصی‌سازی هال افکت (Hall Effect) این کنترلر هم یکی دیگر از ویژگی‌‎های برجسته‌ی آن هستند که به شما امکان می‌دهند تا سطح حساسیت را برای جلوگیری از دریفت کردن آنالوگ‌ها تنظیم کنید.

سه حالت اتصال مختلف!

جدیدترین کنترلر برند رد مجیک سه حالت اتصال مختلف را ارائه می‌دهد و از بلوتوث، 2.4G و اتصال سیمی پشتیبانی می‌کند. به‌لطف تطبیق‌پذیری بالای این گیم‌پد، می‌توانید از دسته‌ی بازی خود در دستگاه‌ها و پلتفرم‌های گوناگونی استفاده کنید. چه قصد بازی بازی بر روی کنسول، گوشی یا کامپیوتر خود را داشته باشید، کنترلر فانتوم بلید بدون دردسر به تمامی دستگاه‌های مذکور متصل می‌شود و یک اتصال ثابت و پایدار را در گیم‌پلی فراهم می‌کند.

کنترل پیشرفته و تجربه‌ی غوطه‌ورکننده!

کنترلر رد مجیک فانتوم بلید با نرخ نمونه‌برداری 1000 هرتز عرضه شد

دسته‌ی بازی رد مجیک فانتوم بلید مجهز به حسگر حرکت شش‌محوره و سوئیچ‌های میکرو و ماکرو است. این ویژگی‌ها کنترلی دقیق را در جریان بازی فراهم می‌کنند، برای انجام برخی از حرکات پیچیده به کار می‌آیند و به شما در بازی‌های رقابتی برتری قابل ملاحظه‌ای می‌دهند. دکمه‌های قابل شخصی‌سازی و تنظیمی که در پشت کنترلر قرار گرفته‌اند نیز به تطبیق‌پذیری این دسته‌ی بازی می‌افزایند و به شما این امکان را می‌دهند که گیم‌پد جدید رد مجیک را مطابق با نیازهای مختلف خود تنظیم کنید. این کنترلر همچنین با بهره‌گیری از یک موتور ویبره‌ی نامتقارن و اتصال صوتی بی‌سیم، تجربه‌ی غوطه‌ورکننده و فراگیری را در بازی‌های ویدیویی ارائه می‌دهد تا کاملاً غرق تجربه‌های مختلف خود در این مدیوم شوید.

سازگاری بالا با پلتفرم‌های گوناگون!

سازگاری کنترلر رد مجیک فانتوم بلید با دستگاه‌های گوناگون، این دسته‌ی بازی را به محصولی کاربردی برای گیمرها در پلتفرم‌های مختلف تبدیل می‌کند. از بازی‌های موبایلی اندروید و iOS گرفته، تا بازی‌های کنسولی روی پلتفرم‌هایی مانند سوییچ و سرویس ایکس باکس گیم پس، همراه با کامپیوتر و فضای ابری، رد مجیک فانتوم بلید سازگاری بالایی را ارائه می‌دهد و می‌توانید انتظار عملکرد و کارایی مناسبی را در پلتفرم‌های مختلف داشته باشید.

کنترلر رد مجیک فانتوم بلید در حال حاضر با قیمت ۶۹٫۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *