جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هدفون بی‌سیم آیکو TWS 1e با حذف نویز فعال و شارژدهی 42 ساعته عرضه شد

هدفون بی‌سیم آیکو TWS 1e با حذف نویز فعال و شارژدهی 42 ساعته روانه بازار شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند آیکو روز گذشته از دو گوشی ویوو آیکو زد 9 اس (vivo iQOO Z9s) و زد 9 اس پرو رونمایی کرد. علاوه‌ بر گوشی‌های جدید این برند، هدفون بی‌سیم آیکو TWS 1e با امکان حذف نویز فعال تا ۳۰ دسی‌بل و شارژدهی ۴۲ ساعته (با در نظر گرفتن کیس شارژ) نیز معرفی شد. تنها با ۱۰ دقیقه شارژ سریع این هدفون بی‌سیم، می‌توانید تا سه ساعت به پخش موسیقی ادامه دهید که ویژگی جذابی برای این ایربادهای اقتصادی به حساب می‌آید.

آیکو TWS 1e در واقع اولین هدفون بی‌سیم برند آیکو نیز محسوب می‌شود که به بازار راه پیدا کرده است. ایربادهای بی‌سیم مذکور از درایورهای ۱۱ میلی‌متری و صدای تنظیم‌شده توسط تیم آکوستیک شرکت Golden Ear بهره می‌برند. این هدفون همچنین در تماس‌ها از الگوریتم هوش مصنوعی مخصوصی برای به حداقل رساندن نویز و سروصدای خارجی کمک می‌گیرد تا تجربه‌ی مناسبی را در مکالمات شما ارائه دهد.

هدفون بی‌سیم آیکو TWS 1e با حذف نویز فعال و شارژدهی 42 ساعته عرضه شد

آیکو همچنین یک حالت تأخیر کم ۸۸ میلی‌ثانیه‌ای را برای بازی‌ها در نظر گرفته است. امکان اتصال دو دستگاه به‌طور همزمان وجود دارد و هدفون بی‌سیم آیکو TWS 1e از بلوتوث ۵٫۳، سرویس Fast Pair، دستیار صوتی و سرویس Find My Device گوگل پشتیبانی می‌کند. ایربادهای جدید برند آیکو دارای قابلیت تشخیص سایش هستند و وقتی آن‌ها را از گوش خود بیرون می‌آورید، پخش موسیقی و محتوای صوتی نیز به‌طور خودکار متوقف می‌شود. از طرف دیگر، هنگامی که ایربادهای آیکو TWS 1e را دوباره داخل گوش خود قرار می‌دهید، پخش موسیقی بلافاصله از سر گرفته خواهد شد. این ایربادها همچنین از کنترل‌های لمسی پشتیبانی می‌کنند و به‌لطف کسب گواهی IP54، در برابر گردوغبار و پاشش (و عرق) مقاوم هستند.

فروش هدفون بی‌سیم آیکو TWS 1e از امروز در یک طرح مشکی و زردرنگ (Flame Yellow) با قیمت ۱٬۸۹۹ روپیه (حدود ۲۳ دلار) آغاز شده است.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *