جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گلکسی بادز 3 و بادز 3 پرو با پشتیبانی از قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی معرفی شدند!

گلکسی بادز 3 و بادز 3 پرو با پشتیبانی از قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی معرفی شدند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سامسونگ در جریان جدیدترین رویداد گلکسی آنپکد خود از سری هدفون‌های بی‌سیم گلکسی بادز 3 رونمایی کرد. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو، با اِروتِک همراه باشید.

گلکسی بادز 3 پرو از بلندگوهای دو طرفه با توییترهای مسطح ۶٫۱ میلی‌متری و درایورهای دینامیک ۱۰٫۵ میلی‌متری، همراه با تقویت‌کننده‌های دوگانه بهره می‌برد. کدک SSC نیز به‌روز شده است تا از نرخ نمونه‌برداری دو برابری جهت افزایش کیفیت صدا پشتیبانی کند. همان‌طور که انتظار می‌رفت، گلکسی بادز 3 پرو دارای قابلیت حذف نویز فعال است و میکروفون‌های آن با ویژگی‌هایی مانند کنترل نویز فعال، تشخیص آژیر و تشخیص صدا به‌طور مداوم محیط را زیر نظر دارند و وضوح بالای صدا را تضمین می‌کنند. غول فناوری کره‌ای، ساقه‌های گلکسی بادز جدید را «Blades» می‌نامد؛ ضربه زدن به آن‌ها برای شروع و توقف پخش موسیقی کاربرد دارد، در حالیکه با کشیدن انگشت به سمت بالا و پایین می‌توان صدا را کم و زیاد کرد.

علاوه‌ بر این، یک مدل یادگیری ماشینی (ماشین لرنینگ) به حذف نویزهایی که از طرف دیگر در حین تماس‌ها ممکن است به گوش برسد، کمک می‌کند. این مدل برای بازسازی صدای طبیعی، حتی اگر صدای اصلی در یک محیط پر سروصدا باشد، آموزش دیده است. ایربادهای جدید سامسونگ به‌لطف قابلیت Super-Wideband قادر به انتقال صدا با فرکانس ۱۶ کیلوهرتزی هستند که دو برابر توان ایربادهای بلوتوثی معمولی محسوب می‌شود.

زبان طراحی گلکسی بادز 3 پرو با بهره‌گیری از نوار Blade Lights که می‌تواند وضعیت بلوتوث را به نمایش بگذارد، تکمیل شده است. امکان تنظیم و شخصی‌سازی سبک نورپردازی Blade Lights نیز با استفاده از اپلیکیشن Galaxy Wearable وجود دارد.

از سوی دیگر، گلکسی بادز 3 سامسونگ گزینه‌ی مقرون‌به‌صرفه‌تر این سری هدفون‌های بی‌سیم جدید محسوب می‌شود. این ایربادها دارای درایورهای دینامیکی یک طرفه (۱۱ میلی‌متری) هستند و همچنان از حذف نویز فعال تطبیقی و اکولایز تطبیقی برای تضمین وضوح صدا در محیط‌های مختلف برخوردارند. طراحی باز گلکسی بادز 3، این ایربادها را تبدیل به گزینه‌ی راحت‌تری برای استفاده‌ی مداوم و طولانی کرده است، در حالی که طراحی کانالی مدل پرو حذف نویز فعال بهتری را ارائه می‌دهد.

کیس‌های شارژ بازطراحی‌شده‌ی سری جدید هدفون‌های بی‌سیم سامسونگ، همان باتری ۵۱۵ میلی‌آمپرساعتی قبلی را دارند. با این حال، هر ایرباد مدل پرو دارای یک باتری ۵۳ میلی‌آمپرساعتی است و می‌تواند تا ۶ ساعت با استفاده از حذف نویز فعال دوام بیاورد و در مجموع با کمک کیس به ۲۶ ساعت شارژدهی برسد. در صورت غیرفعال بودن ANC نیز انتظار ۷ ساعت شارژدهی برای خود ایربادها و تا ۳۰ ساعت با کیس شارژ را داشته باشید. از سوی دیگر، هر ایرباد گلکسی بادز ۳ یک باتری ۴۸ میلی‌آمپرساعتی دارد که تا ۵ ساعت شارژدهی مستقل و تا ۲۴ ساعت با کمک کیس شارژ را در صورت فعال بودن ANC تضمین می‌کند. غیرفعال بودن ANC هم شارژدهی گلکسی بادز ۳ را به ۶ ساعت برای ایربادها و ۳۰ ساعت با کیس افزایش می‌دهد.

گلکسی بادز 3 و بادز 3 پرو با پشتیبانی از قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی معرفی شدند!

هر دو مدل استاندارد و پرو گلکسی بادز 3 از ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) پشتیبانی می‌کنند. به‌طور مثال، کاربران با استفاده از حالت گوش دادن (Listening Mode) و گوشی گلکسی خود می‌توانند به سخنرانی‌ها و گفتگوهایی به زبان خارجی گوش دهند و از ترجمه‌ی همزمان صحبت‌ها به زبان مادری خود بهره ببرند!

گلکسی بادز ۳ و بادز ۳ پرو گواهی IP57 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب را کسب کرده‌اند که بهبودی قابل‌توجه نسبت به گواهی IPX2 برای بادز ۲ و IPX7 برای بادز ۲ پرو تلقی می‌شود. با این حال، مقاومت بهتر هدفون‌های بی‌سیم جدید سامسونگ تنها محدود به خود ایربادها است و نه کیس شارژ آن‌ها.

پیش‌فروش سری گلکسی بادز ۳ از ۱۰ جولای (۲۰ تیر) آغاز شده است و این محصولات در تاریخ ۲۴ جولای (۳ مرداد) با دو رنگ سفید و نقره‌ای راهی بازار خواهند شد. گلکسی بادز ۳ پرو با قیمت ۲۵۰ دلار به فروش می‌رسد، در حالیکه گلکسی بادز ۳ استاندارد ۱۸۰ دلار قیمت دارد. در مقام مقایسه باید یادآور شد که سامسونگ قیمت هدفون‌های بی‌سیم جدید خود نسبت به مدل‌های گلکسی بادز ۲ را ۳۰ دلار افزایش داده است.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *