جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ایسوس از منبع تغذیه UPS قابل حمل ROG Mjolnir رونمایی کرد

ایسوس از منبع تغذیه UPS قابل حمل ROG Mjolnir رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ایسوس به‌طور رسمی از مشخصات سیستم UPS قابل حمل جدید خود با نام «ROG Mjolnir Portable Gaming UPS» پرده برداشت. برای آشنایی با ویژگی‌های منبع تغذیه UPS جدید ایسوس، با اِروتِک همراه باشید.

این منبع تغذیه UPS به‌شکل چکش ثور طراحی شده است و به‌لطف این ظاهر خاص، حمل کردن آن برای کاربران آسان‌تر خواهد بود. با این حال، ایسوس هنوز وزن این محصول را مشخص نکرده است و باید منتظر ماند و دید که آیا با یک منبع تغذیه‌ سنگین روبه‌رو خواهیم بود یا خیر. این دستگاه یک باتری با ظرفیت ۷۶۸ وات‌ساعت دارد که طبق گزارش‌ها می تواند انرژی سیستمی که مجهز به کارت گرافیک فوق‌العاده قدرتمند GeForce RTX 4080 انویدیا باشد را به‌مدت ۱ ساعت در حین بازی تأمین کند. منبع تغذیه UPS جدید ایسوس همچنین زمان تعویض سریع ۱۰ میلی‌ثانیه‌ای را ارائه می‌دهد.

ایسوس در طراحی این دستگاه یک صفحه‌نمایش LCD را در نظر گرفته است که میزان مصرف انرژی را به‌صورت همزمان در کنار کل انرژی باقی‌مانده به اطلاع کاربر می‌رساند.

خروجی منبع تغذیه‌ی موردبحث شامل ۴ سوکت برق AC علاوه‌بر دو پورت Type-A و دو پورت Type-C می‌شود و این دستگاه می‌تواند خروجی شارژ سریع ۱۰۰ واتی PD را به دستگاه‌هایی که از آن پشتیبانی می‌کنند ارائه دهد. افزون‌بر این، کاربران می‌توانند از سیستم UPS گیمینگ ایسوس انتظار شارژ بی‌سیم Qi2 با سازگاری مگ‌سیف (MagSafe) را داشته باشند و آن را با خود به بیرون ببرند و به‌عنوان پاوربانک برای دستگاه‌های قابل حملشان مانند گوشی و لپ‌تاپ استفاده کنند. اگر این موارد نیز کافی نبود، جدیدترین منبع تغذیه UPS ایسوس از شارژ مجدد خورشیدی هم پشتیبانی می‌کند و حتی از یک چراغ قوه‌ بهره می‌برد. این چراغ قوه می‌تواند به‌صورت مغناطیسی به دسته وصل شود و در هنگام قطع برق اتاق را روشن کند.

این منبع تغذیه UPS همچنین به یک باتری LFP (لیتیوم فسفات آهن) مجهز است که مزایای زیادی نسبت به سایر باتری‌های لیتیومی دارد. از آن‌جایی که این فناوری باتری حاوی هیچ اکسیژنی نمی‌شود، ایمن‌تر از باتری‌های لیتیومی به حساب می‌آید و طول عمر بیشتری را نیز ارائه می‌کند. از این رو، منبع تغذیه UPS قابل حمل ROG Mjolnir ایسوس می‌تواند برای مدت طولانی مورداستفاده قرار بگیرد.

برچسب قیمتی این منبع تغذیه و تاریخ عرضه‌ی آن هنوز توسط ایسوس اعلام نشده است و در وب‌سایت این کمپانی تنها متن «به‌زودی» مشاهده می‌شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *