جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

کیبورد بی‌سیم کیکورن B1 پرو با عمر باتری 1200 ساعته رونمایی شد

کیبورد بی‌سیم کیکورن B1 پرو با عمر باتری 1200 ساعته رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی کیکورن (Keychron) از یک کیبورد بی‌سیم فوق‌العاده باریک تحت عنوان «کیکورن B1 پرو» رونمایی کرد. این کمپانی مدعی است که در طراحی این کیبورد بر روی 2 شاخص حائز اهمیت «کارایی» و «قابلیت حمل» تمرکز داشته است. این کیبورد سبک‌وزن و باریک با قیمت 40 دلاری روانه بازار می‌شود.

مشخصات و ویژگی‌های کیبورد بی‌سیم کیکورن B1 پرو

کیبورد بی‌سیم کیکورن B1 پرو دارای طرح‌بندی 75 درصدی شامل «77 دکمه» و «12 دکمه مدیریتی (دکمه‌های F1 تا F12)» است. کیکورن در طراحی این صفحه‌کلید از طراحی رایج خود در کیبوردهای فیزیکی پا پس کشیده و با در نظرگیری «شاخص‌های ارگونومیک و راحتی هرچه بیشتر کاربر» به طراحی دکمه‌های سوئیچ Scissor رایج در کیبوردهای لپ‌تاپ روی می‌آورد.

این سبک از طراحی به‌طرز قابل‌توجهی بر روی قطر کیبور تاثیر می‌گذارد، به‌طوریکه ارتفاع قسمت جلویی کیبورد بی‌سیم کیکورن B1 پرو تنها 5.2 میلی‌متر و حداکثر ارتفاع آن 14.5 میلی‌متر است! علاوه بر این، این کیبورد دارای ساختاری سبک‌وزن است و به واسطه وزن 425 گرمی خود بستر مناسبی برای حمل آسان در «سفرهای درون یا برون‌شهری» را برای کاربران خود فراهم می‌کند.

همچنین کیبورد کیکورن B1 پرو به «دکمه‌های مقعر (برای بهبود دقت و راحتی تایپ)، یک کلید میانبر اختصاصی برای شکلک‌ها (ایموجی) و یک پوشش محافظ سیلیکونی (برای افزایش دوام)» مجهز می‌باشد. علاوه بر این، این محصول با ارائه زاویه شیب 3.2 درجه‌ای، فشار وارد شده به مچ دست کاربر را به حداقل رسانده و امکان تجربه تایپ راحت‌تر در شرایط استفاده طولانی‌مدت از کیبورد را نیز فراهم می‌کند.

این در حالی است که علی‌رغم وزن سبک و ابعاد باریک، کیبورد بی‌سیم کیکورن B1 پرو عملکرد بسیار مناسبی را نیز از خود به نمایش می‌گذارد. این محصول در اتصال بی‌سیم و در پهنای باند 2.4 گیگاهرتزی از نرخ نمونه‌برداری 1000 هرتزی پشتیبانی کرده و امکان تایپ «سریع، روان، مطمئن و آسان» را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. علاوه بر این، این کیبورد کاربردی با استفاده از «اتصال بلوتوث 5.2» به صورت هم‌زمان با چندین دستگاه به صورت یکپارچه ارتباط برقرار می‌کند.

با این حال، بدون شک «عمر باتری» بسیار بالای این کیبورد، بزرگ‌ترین مزیت آن است! این محصول تنها پس از یک نوبت شارژ قادر است تا «1200 ساعت» عملکرد بی‌نقصی را از خود به نمایش بگذارد. برای ترسیم یک چشم‌انداز واضح، لازم است بگوییم که این میزان از عمر باتری به منزله «استفاده روزانه 5 ساعته» برای یک بازه زمانی «8 ماهه» خواهد بود!

علاوه بر این، کیبورد بی‌سیم کیکورن B1 پرو به واسطه سازگاری بسیار بالای خود با پلتفرم‌های متنوع قادر است به طیف وسیعی از کاربران خدمت‌رسانی کند. این محصول با سیستم‌عامل‌های «مک، ویندوز و لینوکس» سازگار بوده و ضمن ارائه مزیت‌های «بازخورد لمسی/ Tactile Feedback»، عملکردهای چندرسانه‌ای و دکمه‌های مدیریتی-عملکردی مشابه با کیبوردهای اپل را نیز در اختیار طرفداران محصولات اپل قرار می‌دهد.

کیبورد بی‌سیم کیکورن B1 پرو با عمر باتری 1200 ساعته رونمایی شد

از منظر قابلیت‌های سفارشی‌سازی، کیبورد کیکورن B1 پرو به واسطه پشتیبانی از سیستم‌افزار «ZMK» به کاربران خود اجازه می‌دهد دکمه‌های «الفبا، ماکروها و میانبرها» را به صورت مستقیم از طریق یک رابط وب، مطابق با سلیقه خود سفارشی‌سازی کنند. این قابلیت نیاز به نصب نرم‌افزارهای شخصی‌سازی پیچیده کیبورد را از بین برده و «راحتی» هر چه بیشتر کاربر را تضمین می‌کند.

گزینه‌های رنگی و برچسب قیمتی

کیبورد کیکورن B1 پرو در 2 گزینه رنگی «سفید» و «مشکی» با برچسب قیمتی «40 دلاری» به فروش می‌رسد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *