جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

خداحافظی با Shazam؛ قابلیت Circle to Search اکنون موسیقی را نیز شناسایی می‌کند!

خداحافظی با Shazam؛ Circle to Search اکنون موسیقی را نیز شناسایی می‌کند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

مدتی پیش سامسونگ قابلیت Circle to Search را به دستگاه‌های میان‌رده سری گلکسی A خود آورد. اکنون به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد با ارائه یک ویژگی جدید در این قابلیت، قدرت خود در حوزه جستجو مبتنی بر هوش مصنوعی را به رخ سایر رقباء خود بکشد! اگر با نرم‌افزار شزم (Shazam) آشنایی داشته باشید، درک عملکرد این ویژگی جدید Circle to Search برای شما بسیار آسان خواهد بود.

بر اساس گزارشات اخیر، دستگاه‌های سامسونگ که با قابلیت Circle to Search سازگار بوده و مجهز به نسخه 15.32.37.28 اپلیکیشن گوگل (که Circle to Search در آن ارائه می‌شود) هستند، اکنون قادرند موسیقی پس‌زمینه یا زمزمه یک آهنگ را تشخیص دهند. در این ویژگی کاربران پس از فعال‌سازی Circle to Search، با یک دکمه جدید به شکل یک «نُت موسیقی» مواجه شده و قادرند با ضربه زدن بر روی این دکمه «موسیقی در حال پخش در محیط، موسیقی پس‌زمینه در حال پخش در یک اپلیکیشن شخص‌ثالث یا زمزمه یک آهنگ» را از طریق این ویژگی در موتور جستجو گوگل جستجو کرده و به صفحه نتایج مرتبط که جزئیاتی نظیر «نام خواننده، سال انتشار موسیقی و ..» را ارائه می‌دهد، دست یابند.

با این حال لازم است توجه داشته باشید که این ویژگی توسط گوگل و نه سامسونگ ارائه می‌شود و لزوماً در ابتدای عرضه، این ویژگی در تمامی دستگاه‌های سامسونگ سازگار با Circle to Search و مجهز به نسخه 15.32.37.28 اپلیکیشن گوگل در دسترس نخواهد بود. در نهایت انتظار می‌رود این ویژگی در طی زمان به تمامی دستگاه‌های واجد شرایط راه یابد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *