جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

علت کرش‌های متوالی برنامه Messages سامسونگ مشخص شد! [راه حل]

علت کرش‌های متوالی برنامه Messages سامسونگ مشخص شد! [راه حل]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوشی‌های سامسونگ به‌طور پیش‌فرض دارای برنامه‌ی پیام‌رسانی به نام «Messages» هستند. همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، این برنامه با اپلیکیشن گوگل مسیج (Google Messages) که در این گوشی‌ها نیز به‌طور پیش‌فرض در دسترس است، تفاوت دارد. اگرچه احتمالاً اغلب کاربران گوشی‌های سامسونگ از برنامه‌ی پیام‌رسان گوگل استفاده می‌کنند، اما همچنان برخی از دارندگان این گوشی‌ها برنامه‌ی Samsung Messages را ترجیح می‌دهند. متأسفانه این کاربران طی چند ساعت اخیر با مشکل مهمی مواجه شده‌اند و در انجمن‌های رسمی سامسونگ و ردیت (Reddit) از کرش کردن متوالی این برنامه خبر داده‌اند.

کاربران پیام‌رسان سامسونگ می‌توانند بدون مشکل برنامه Messages را باز کنند و فهرست گفتگوها و چت‌های خود را ببیند، اما هنگامی که می‌خواهند وارد یکی از این گفتگوها شوند، اپلیکیشن Samsung Messages کرش می‌کند و از کار می‌افتد. اقداماتی مانند وادار کردن پیام‌رسان سامسونگ به بسته شدن (Force-closing)، پاک کردن حافظه‌ی کَش (Cache)، ریستارت کردن گوشی و حتی استفاده از حالت ایمن (Safe Mode) نیز کارساز واقع نشده است.

با این حال، خوشبختانه برخی از کاربران موفق به کشف ریشه‌ی این مشکل شدند و به نظر می‌رسد که دلیل اصلی کرش کردن‌های پیام‌رسان سامسونگ به به‌روزرسانی اخیر برنامه‌ی گوگل میت (Google Meet) برمی‌گردد. هنوز مشخص نیست که دقیقاً چرا این برنامه باعث از کار افتادن پیام‌رسان سامسونگ می‌شود، اما با پاک کردن گوگل میت یا غیرفعال کردن آن می‌توانید جلوی کرش کردن برنامه‌ی Messages سامسونگ را بگیرید و این مشکل را به‌طور موقت حل کنید.

مدتی بعد از گزارشات کاربران درمورد کرش کردن پیام‌رسان موردبحث، سامسونگ از طریق انجمن‌های رسمی خود به کاربران اطلاع داد که هماهنگی‌های لازم در این زمینه با گوگل انجام شده و در حال حاضر بهترین روش برای برطرف کردن این مشکل، دریافت جدیدترین آپدیت برنامه‌ی Google Meet است. بنابراین، اگر شما هم با این مشکل دست‌وپنجه نرم می‌کنید، به پلی استور گوگل بروید و به‌روزرسانی گوگل میت را دانلود کنید. در صورتی که برنامه‌ی Messages سامسونگ همچنان به کرش کردن ادامه می‌داد، بهترین گزینه همان غیرفعال یا پاک کردن گوگل میت و صبر برای آپدیت‌های بعدی خواهد بود.

منبع: AndroidAuthority

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *