کارگردان اساسینز کرید شدوز، تفاوت بین دو شخصیت اصلی بازی را فاش کرد!

کارگردان اساسینز کرید شدوز، تفاوت بین دو شخصیت اصلی بازی را فاش کرد!

اشتراک‌گذاری:

با نزدیک شدن بازی مورد انتظار اساسینز کرید شدوز (Assassin’s Creed Shadows) به تاریخ انتشار 20 مارس (۳۰ اسفند ۱۴۰۳)، توسعه دهندگان یوبی‌سافت جزئیات زیادی را در مورد طراحی و ویژگی‌های این عنوان فاش کرده‌اند. در مصاحبه‌ای جدید با Screenrant، جاناتان دومونت، کارگردان بازی، در مورد دو شخصیت اصلی، نحوه تأثیر آنها بر بازی و چگونگی تجربه داستان از دیدگاه آنها صحبت کرد.

دومونت همچنین تأکید می‌کند که هر دو شخصیت اصلی – یاسوکه و نائوئه – از نظر گیم‌پلی نیز شخصیت‌های متفاوتی خواهند بود. برای مثال، نائوئه، سبک و چابک‌تر بوده و بیشتر بر سرعت تمرکز دارد، در حالی‌که یاسوکه قوی‌تر است و به احتمال زیاد با نیروی بی‌رحمانه بر موانع خود غلبه می‌کند. به گفته دومونت، این کار به منظور تشویق بازیکنان به تعویض مکرر شخصیت‌ها برای تنوع در گیم‌پلی انجام شده است.

۱۰ نکته که تاکنون از اساسینز کرید شدوز می‌دانیم!

دومونت گفت:

البته این ویژگی بسیار پیچیده است زیرا ما کار را آسان نکردیم. بنابراین ما واقعاً می‌خواستیم هر دوی آنها در گیم‌پلی، مزایا، نقاط قوت و ضعف داشته باشند و واقعاً سعی کنیم به آرکی‌تایپ‌ها (کهن الگو‌ها) نیز وفادار باشیم. به همین دلیل یاسوکه بهترین در پارکور نیست و در برخی موارد محدودیت‌هایی خواهد داشت. اما در مبارزه، او یک سامورایی بوده و یک سامورایی انفجاری و کاملاً خطرناک است.

و کمی برعکس، نائوئه فوق‌العاده سریع بوده و تقریباً می‌تواند در همه‌جا پنهان شود. او تقریباً مانند یک ژیمناست است و فقط به اطراف می‌پرد. اما اگر با چندین دشمن روبه‌رو شود، کمی برایش مشکل‌تر است، درست است؟ بنابراین ما سعی کردیم این نوع تعادل بین هر دو را ثبت کنیم.

دومونت همچنین در مورد اینکه چگونه بازی قبلی اساسینز کرید با دو شخصیت اصلی، Syndicate، به استودیو کمک کرد تا بین دو شخصیت خود تمایز بهتری قائل شود، صحبت کرد. او در مورد یاسوکه و نائوئه که دو نقش متمایز را ایفا می‌کنند صحبت کرد، در حالی‌که شخصیت‌های Syndicate بسیار شبیه به یکدیگر بودند!

دومونت در پاسخ به سؤالی در مورد درس‌های آموخته شده از Syndicate گفت:

فکر می‌کنم اینجا و آنجا، چیزهایی وجود دارد، برخی از مفاهیمی که ما داریم. فکر می‌کنم تلاش برای اینکه صدای آنها خیلی متفاوت نباشد […] دو نوع کهن الگوی مختلف و یکی باید آتش باشد، دیگری کمی یخ و تلاش برای وارد کردن آن به بازی به‌طوری که شما بتوانید مقداری طعنه منفی داشته باشید، اما آنها را مکمل یکدیگر کنید. بنابراین این چیزی بود که ما کمی بیشتر از Syndicate گرفتیم و به شدوز منتقل کردیم.

او ادامه داد:

اما از Syndicate، آنها از قبل دوقلوهایی بودند که تمام عمر خود را می‌شناختند، آنها یکدیگر را تمام عمر می‌شناختند، بنابراین آنها تاریخچه بیشتری اضافه می‌کنند. در اینجا در شدوز، آنها یاد می‌گیرند که با هم باشند، اما زمان سختی در جنگ در شدوز است، بنابراین آنها لزوماً به عنوان دوست با هم آشنا نمی‌شوندو شاید این بخش داستان بسیار جالبی را رقم بزند.

یوبی‌سافت قبلاً در مورد تمایز بین یاسوکه و نائوئه از دیدگاه مکانیکی صحبت کرده بود. در ژانویه، سیمون لمای-کومتوآ، دیگر کارگردان بازی، در مورد اینکه چگونه یاسوکه توانایی‌های نمادین یک قاتل مانند Eagle Vision را نخواهد داشت و اینکه چگونه دیدگاه او به عنوان یک غریبه، نه‌تنها در محیط ژاپن فئودال بازی، بلکه در سازمان قاتلین نیز جنبه مهمی از بازی خواهد بود، صحبت کرد.

اساسینز کرید شدوز در تاریخ 20 مارس (۳۰ اسفند ۱۴۰۳) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S عرضه می‌شود.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *