مافیا: سرزمین کهن در چهار روز بیش از ۸۰۰ هزار نسخه فروخت!

مافیا: سرزمین کهن در چهار روز بیش از ۸۰۰ هزار نسخه فروخت!

اشتراک‌گذاری:

گزارش‌های جدید حاکی از آن است که بازی “مافیا: سرزمین کهن (Mafia: The Old Country)” از زمان انتشار در هفته گذشته، برای توسعه‌دهنده Hangar 13 و ناشر 2K عملکرد بسیار خوبی داشته است. بر اساس گزارش شرکت ردیابی و تحلیل آمار Sensor Tower، این بازی در چهار روز اول انتشار خود توانسته بیش از ۸۰۰ هزار نسخه بفروشد.

بر اساس این گزارش، نسخه پلی استیشن 5 بازی پرفروش‌ترین بوده، پس از آن نسخه PC (استیم) در رتبه دوم و ایکس باکس سری X/S در رتبه سوم قرار گرفته است. به نظر می‌رسد حدود ۴۸.۶۷ درصد از نسخه‌های فروخته‌شده مربوط به پلی استیشن 5، ۳۷.۸۶ درصد مربوط به استیم و ۱۳.۴۷ درصد مربوط به ایکس باکس سری X/S است.

این گزارش همچنین اشاره می‌کند که موفقیت اولیه بازی برای مجموعه مافیا به طور کلی و همچنین برای تجربه‌های تک‌نفره و داستان‌محور در دورانی که بسیاری از شرکت‌ها به دنبال موفقیت بزرگ بعدی در بازی‌های چندنفره هستند، یک اتفاق خوب محسوب می‌شود.

Sensor Tower نوشت:

فروش اولیه قدرتمند، جذابیت پایدار مجموعه مافیا را نشان می‌دهد و انتخاب استودیو برای ارائه یک تجربه خطی و داستان‌محور با جلوه‌های سینمایی را تأیید می‌کند. عملکرد قوی‌تر بر روی پلتفرم پلی‌استیشن ممکن است بازتابی از همسویی استراتژیک این پلتفرم با بازی‌های تک‌نفره و داستان‌محور باشد.

اندکی پس از انتشار بازی مافیا: سرزمین کهن، استودیوی Hangar 13 نیز تریلری منتشر کرد که افتخارات کسب‌شده توسط بازی را به نمایش می‌گذاشت. وب‌سایت تجمیع‌کننده نقدها، Metacritic، به این بازی امتیاز ۷۶ و وب‌سایت OpenCritic امتیاز ۷۷ را داده‌اند که هر دو به عنوان «عموماً مطلوب» طبقه‌بندی می‌شوند.

در حالی‌که هیچ محتوای قابل دانلود (DLC) یا محتوای دیگری برای آینده مافیا: سرزمین کهن اعلام نشده، استودیو تأیید کرده که در حال کار بر روی اضافه کردن حالت Free Ride (رانندگی آزاد) به بازی است. Hangar 13 تاریخ انتشار مشخصی برای این به‌روزرسانی رایگان اعلام نکرده و تنها گفته است که «در ماه‌های آینده» برای PC، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S عرضه خواهد شد.

چرا این بازی از موتور گرافیکی جدید استفاده می‌کند؟

مافیا: سرزمین کهن همچنین به طور کلی دوران جدیدی را برای Hangar 13 رقم می‌زند، زیرا این اولین عنوانی از این استودیو بود که به جای موتور اختصاصی داخلی خود، از Unreal Engine 5 استفاده کرد. در مصاحبه‌ای در ماه ژوئیه، نیک باینز، رئیس استودیو، و الکس کاکس، کارگردان بازی، درباره دلیل تصمیم برای تغییر موتور بازی‌سازی صحبت کردند.

کاکس گفت:

خب، Unreal Engine که فکر می‌کنم بسیاری از بازیکنان با آن آشنا هستند، امکانات زیادی به بازی‌های جدید می‌آورد و به ویژه جلوه‌های بصری پیشرفته‌ای را در اختیار ما قرار می‌دهد. برای نوع بازی‌ای که این بار به دنبال ساخت آن بودیم، واقعاً می‌خواستیم تأکید زیادی بر نمایش زیبایی سیسیل، مناظر فوق‌العاده آن، و همچنین فناوری MetaHuman و تمام امکاناتی داشته باشیم که به ما اجازه دادند یک ارائه سینمایی با کیفیت بسیار بالا داشته باشیم.

عملکرد بازیگران فوق‌العاده است. کیفیت چهره‌ها شگفت‌انگیز است، و این یک نکته کلیدی برای این بازی مافیا بود، همان‌طور که برای تمام بازی‌های قبلی مافیا در زمان انتشارشان بود. دستیابی به چنین پیشرفت بصری به خصوص در محیط هنری و سینمایی، واقعاً در اولویت ما بود که تصمیم به این تغییر گرفتیم.

برای اطلاعات بیشتر درباره بازی مافیا: سرزمین کهن، نقد و بررسی ما را بخوانید.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *