جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آموزش پرداخت رایگان هزینه برنامه های پولی پلی استور گوگل!

آموزش پرداخت رایگان هزینه برنامه های پولی پلی استور گوگل!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پرداخت هزینه برای محصولات دیجیتال شاید برای بسیاری از کاربران چندان مطلوب به‌نظر نرسد؛ چرا که مشخص نیست تا پنج یا شش سال آینده از آن محصول استفاده می‌کند یا نه. اما در مورد محصولات موجود روی پلی‌استور، روشی وجود دارد که با کمک آن می‌توانید هیچ هزینه‌ای را برای نصب برنامه‌ها نپردازید. برای این کار باید از Google Opinion Rewards استفاده کنید. با اِروتِک همراه باشید.

آیا استفاده از Google Opinion Rewards راه مناسبی برای دریافت اعتبار پلی‌استور هست؟

Google Opinion Rewards یک برنامه اندرویدی است که عمدتا برای شما سؤالاتی را طرح می‌کند تا به آن‌ها پاسخ دهید. این برنامه برای دستگاه‌های iOS هم موجود است، اما در این دستگاه‌ها معمولاً سؤالات کمتری دریافت می‌کنید که سبب می‌شود این برنامه در iOS کمتر سودمند باشد. سؤال‌های این برنامه سؤالاتی مثل «آیا شما اخیراً به سایت Walgreens سر زده‌اید؟» یا «آیا این ویدیو برای شما جذاب است؟» هستند.

پس از پاسخ به هرکدام از سؤالات شما چند سنت دریافت می‌کنید که این مبلغ به زمانی که برای پاسخ صرف کرده‌اید، بستگی دارد. اگر این برنامه از شما بخواهد که به ساختار کلی نتایج حاصل از یک سرچ گوگل نگاه بیاندازید، ممکن است تا یک دلار به شما هدیه دهد، هرچند کمتر با چنین مواردی روبرو خواهید شد. این برنامه معمولاً ۰.۵ تا ۰.۶ دلار برای هرسؤال می‌پردازد، اما این مقدار سریع روی هم جمع می‌شود. پس از آن هم می‌توانید از این اعتبار در پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای استفاده کنید.

می‌توانید درآمد Google Opinion Rewards خود را در بازی‌هایی مثل Railroad Ink (که هر DLC آن ۲ دلار قیمت دارد) یا برای خرید اشتراک‌های ارزان‌قیمتی مثل اشتراک Shonen Jump (با قیمت ۳ دلار در ماه) خرج کنید.

دانلود: Google Opinion Rewards (رایگان)

بهترین راه‌های کسب اعتبار بیشتر از Google Opinion Rewards

یکی از نکات ساده‌ای که می‌توانید برای کسب درآمد بیشتر رعایت کنید، فعال کردن سرویس موقعیت مکانی گوشی است. با این کار، هربار مثلاً نزدیک یک مرکز خرید شوید، سیستم دچار باگ می‌شود و از شما سؤال جدید می‌پرسد. در این حالت، تصور نکنید که لازم است پاسخ غلط دهید یا دروغ بگویید. هر جوابی که بدهید اعتبار مورد نظر را دریافت می‌کنید.

همه نظرسنجی‌ها نسبت به زمان حساس هستند و نمی‌توانید برای مدت طولانی به آن توجه نکنید. بنابراین، بهتر است همان زمانی که اعلان سؤال جدید را دریافت کردید، به آن پاسخ دهید تا فراموشش نکنید. مثلا وقتی در صف ایستاده‌اید یا زمان که به خانه‌ای رسیده‌اید و هنوز گوشی خود را به شارژ نزده‌اید، وقت‌ها مناسبی برای پاسخ به این نظرسنجی‌ها هستند.

نظرسنجی‌های این برنامه کوتاهند، پس به‌‌راحتی می‌توانید در میان کارهایتان آن‌ها را پر کنید و از وقت‌های خالی خود استفاده کنید.

چه کارهایی را نباید در Google Opinion Rewards انجام دهید؟ [مهم!]

گاهی اوقات ممکن است این برنامه از شما بخواهد رسید خرید اخیرتان، مثلا از سوپرمارکت را اسکن کنید. برنامه ابتدا از شما می‌پرسد که آیا به یک فروشگاه خاص رفته‌اید و سپس می‌پرسد که آیا چیزی در آن خریده‌اید یا نه. اگر به این سؤالات جواب «بله» بدهید، برنامه از شما می‌خواهد که رسیدتان را اسکن کنید. همچنین یک بخش مجزا برای این مورد در صفحه اصلی برنامه ایجاد می‌شود که به شما یادآوری کند که هر زمان برایتان مناسب بود، این کار را انجام دهید!

مبلغی که در Google Opinion Rewards دریافت می‌کنید با زمانی که برای هر سؤال می‌گذارید متناسب است. همین شاید موجب شود تصور کنید که وقتی برنامه از شما می‌خواهد رسید خود را اسکن کنید، پول زیادی دریافت می‌کنید. این‌طور نیست. این برنامه برای بارگذاری رسید تنها ۰.۱ دلار هدیه می‌دهد که بسیار ناچیز است.

در حقیقت، بهتر است این کار را انجام ندهید! زمان و حریم شخصی شما بیش از ۱۰ سنتی که از گوگل می‌گیرید ارزش دارد. اگر جایزه این بخش به 1 دلار برسد، ممکن است برای خریدهای غیرمهم ارزش انجام داشته باشد.

بدون در نظر گرفتن این مشکل کوچک، Google Opinion Rewards ابزار کارآمدی برای زندگی روزمره است. این کار حس از دست دادن حریم شخصی را نمی‌دهد، چرا که این سؤال‌ها اغلب مربوط به مواردی است که گوگل از پیش درباره شما می‌داند و دریافت یک مقرری مشخص برای خرید از پلی‌استور هم مفید است.

منبع: Makeuseof

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *