جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سونی از باندل اختصاصی PS5 به‌مناسبت ۳۰ سالگی پلی استیشن رونمایی کرد!

سونی از باندل اختصاصی PS5 به‌مناسبت ۳۰ سالگی پلی استیشن رونمایی کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی سونی به‌مناسبت ۳۰ سالگی برند پلی استیشن، مجموعه‌ی محدودی از کنسول‌ها و لوازم جانبی پلی استیشن 5 را رونمایی کرده است که یادآور طراحی و ظاهر خاطره‌انگیز کنسول پلی استیشن وان هستند. به عبارت دیگر، مدل دیجیتال پلی استیشن 5 و کنسول میان‌نسلی پلی استیشن 5 پرو به‌زودی در یک باندل ویژه و با رنگ خاکستری کلاسیک پلی استیشن وان به فروش می‌رسند.

باندل اختصاصی پلی استیشن 5 پرو شامل خود کنسول، دوال‌سنس، دوال‌سنس اج و پایه‌ی شارژر دوال‌سنس می‌شود. علاوه‌ بر این، سونی یک پایه‌ی عمودی و چند آیتم دیگر مانند گیره‌ی کابل با اشکال پلی استیشن را برای باندل ۳۰ سالگی پلی استیشن در نظر گرفته است. این باندل همچنین همراه با کاوری برای دیسک درایو عرضه می‌شود اما متأسفانه خود دیسک درایو را باید به‌صورت جداگانه تهیه کنید.

باندل اختصاصی پلی استیشن 5 دیجیتال نیز تمامی مواردی که بالاتر ذکر شد را دربرمی‌گیرد، اما تنها با یک کنترلر دوال‌سنس به فروش می‌رسد. علاقه‌مندان همچنین می‌توانند پلی استیشن پورتال، دوال‌سنس و دوال‌سنس اج را خارج از این دو باندل و به‌طور جداگانه خریداری کنند.

سونی از باندل اختصاصی PS5 به‌مناسبت ۳۰ سالگی پلی استیشن رونمایی کرد!

شایان ذکر است که محصولات ذکرشده در تعدادی محدود تولید می‌شوند و تنها ۱۲ هزار و ۳۰۰ باندل پلی‌استیشن ۵ پرو موجود خواهد شد که شماره‌ی تولید هر کنسول روی آن درج شده است. تعداد ۱۲٬۳۰۰ باندل نیز به تاریخ عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن وان اشاره دارد.

پیش‌فروش نسخه‌ی ویژه‌ی پلی‌استیشن پورتال، دوال‌سنس اج و دوال‌سنس از تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۵ مهر ۱۴۰۳) آغاز می‌شود، در حالی که خرده‌فروشان امکان سفارش باندل پلی‌استیشن ۵ دیجیتال را از تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۹ مهر ۱۴۰۳) فراهم خواهند کرد.

پلی‌استیشن 5 پرو «معمولی» نیز در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۷ آبان ۱۴۰۳) با قیمت ۶۹۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *