جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

فروش بازی Detroit: Become Human از 10 میلیون نسخه عبور کرد

فروش بازی Detroit: Become Human از 10 میلیون نسخه عبور کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازی Detroit: Become Human که در سال ۲۰۱۸ به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه شده بود و در سال ۲۰۱۹ به‌طور مستقل توسط استودیو کوانتیک دریم (Quantic Dream) برای کامپیوتر نیز منتشر شد، حدود ۶ سال پس از انتشار به آمار فروش قابل‌توجهی دست یافته است.

بر اساس گفته‌های جدید یکی از مدیرعاملان و مؤسسان استودیو کوانتیک دریم در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق)، فروش این بازی داستان‌محور در سراسر جهان از ۱۰ میلیون نسخه عبور کرد. این در حالی است که استودیو کوانتیک دریم در دسامبر ۲۰۲۳ اعلام کرد که فروش بازی Detroit: Become Human به ۹ میلیون نسخه رسیده است.

به این ترتیب، عنوان سایبرپانکی موردبحث همچنان به فروش خود با روند منظمی ادامه می‌دهد و حتی ۶ سال پس از عرضه قادر به جذب مخاطبان بیشتری در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر است.

استودیو کوانتیک دریم در حال حاضر روی بازی استار وارز اکلیپس (Star Wars Eclipse) کار می‌کند. این عنوان علمی‌تخیلی موردانتظار که به‌طور رسمی در سال ۲۰۲۱ و حتی دو سال قبل از بازی Star Wars Outlaws معرفی شد، از آن زمان تاکنون در سکوت خبری فرو رفته و هیچ اطلاعات جدیدی درباره‌ی آن به اشتراک گذاشته نشده است. برخی از گزارشات پیرامون بازی Star Wars Eclipse از مشکلات پشت‌صحنه در استودیو کوانتیک دریم خبر می‌دهند و به نظر می‌رسد که روند توسعه‌ی این عنوان با چالش‌های فراوانی همراه شده است.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *