جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Until Dawn 2 احتمالاً در دست ساخت قرار دارد!

بازی Until Dawn 2 احتمالاً در دست ساخت قرار دارد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ریمیک بازی Until Dawn از امروز، ۱۳ مهر (۴ اکتبر)، برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر در دسترس قرار گرفت. همزمان با عرضه‌ی این عنوان، گزارشاتی پیرامون دنباله‌ی احتمالی آن منتشر شده است. با توجه به سکانس‌های جدید ریمیک Until Dawn که قبل از عرضه‌ی رسمی بازی به بیرون درز پیدا کرد، به نظر می‌رسد دنباله‌ی این اثر نیز در دست ساخت قرار دارد.

بر اساس گفته‌های جدید نیک بیکر، یکی از مجریان پادکست Xbox Era، استودیو Firesprite که وظیفه‌ی توسعه‌ی عنوان Horizon Call of the Mountain برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR2 را برعهده داشت، «ظاهراً» در حال حاضر بر روی دنباله‌ی بازی Until Dawn کار می‌کند.

این شایعات جدید ممکن است در نگاه اول ناگهانی و غیرمنتظره به نظر برسند، اما مدتی بعد از اینکه پلی استیشن استودیو Firesprite را در سال ۲۰۲۱ خریداری کرد، آگهی‌های شغلی از نیاز این استودیو به عضو ارشدی در بخش روایت برای یک «بازی AAA داستان‌محور در ژانر وحشت‌ماجراجویی» خبر می‌دادند که توصیف دقیقی برای Until Dawn محسوب می‌شود.

بازی Until Dawn 2 احتمالاً در دست ساخت قرار دارد!

اوایل سال میلادی جاری بود که استودیو Firesprite با تعدیل نیرو مواجه شد و گزارشاتی پیرامون محیط کاری نامناسب این استودیو به انتشار رسید. در صورتی که بازی‌ Until Dawn 2 دوران توسعه‌ی خود را به‌طور کامل در این استودیو طی می‌کند، باید منتظر ماند و دید که آیا این جنجال‌ها تأثیری در روند ساخت آن خواهد گذاشت و دقیقاً در چه تاریخی باید منتظر عرضه‌ی این دنباله باشیم.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *