جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

توقف فروش Concord؛ سونی سرورهای بازی جدید خود را خاموش می‌کند!

توقف فروش Concord؛ سونی سرورهای بازی جدید خود را خاموش می‌کند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

عرضه‌ی بازی Concord طبق برنامه‌های سونی پیش نرفت؛ این عنوان که تنها کمی بیش از یک هفته پیش برای کامپیوتر و پلی استیشن 5 منتشر شد، در این مدت از نظر جذب بازیکن عملکردی فاجعه‌آمیز را به ثبت رساند. تعداد بازیکنان همزمان Concord در استیم به بیش از ۶۹۷ نفر نرسید و طبق آخرین گزارشات، فروش این بازی در هر دو پلتفرم مذکور تنها حدود ۲۵ هزار نسخه بوده است.

در این راستا، کمپانی سونی و استودیو فایرواک (Firewalk) در پستی جدید در بلاگ پلی‌ استیشن به‌صورت رسمی اعلام کردند که سرورهای بازی‌ Concord در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۶ شهریور ۱۴۰۳)، تنها دو هفته پس از انتشار این عنوان لایو سرویس، آفلاین خواهند شد. سونی فروش Concord را نیز متوقف خواهد کرد و همچنین برنامه دارد تا هزینه‌ی خریداران جدیدترین بازی خود را به‌صورت کامل بازپرداخت کند!

با توجه به عدم استقبال بازیکنان از بازی‌ Concord، استودیو فایرواک و سونی می‌خواهند گزینه‌های موجود برای آینده‌ی احتمالی این اثر را بررسی کنند. با این وجود، در حال حاضر مشخص نیست که آیا سونی قصد دارد تا در آینده Concord را به‌عنوان یک بازی رایگان در دسترس تمامی علاقه‌مندان قرار دهد، یا با این آی‌پی به‌طور کامل وداع کند.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *