جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Concord ممکن است تنها ۲۵ هزار نسخه فروخته باشد!

بازی Concord ممکن است تنها ۲۵ هزار نسخه فروخته باشد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سایمون کارلس، یکی از تحلیلگران صنعت بازی‌های ویدیویی، در مصاحبه‌ی جدید خود با رسانه‌ی IGN مدعی شده است که فروش بازی Concord در پلتفرم استیم تنها به حدود ۱۰ هزار نسخه و در پلی استیشن به ۱۵ هزار نسخه می‌رسد! به عبارت دیگر، مجموع فروش این عنوان لایو سرویس در هر دو پلتفرم احتمالاً حدود ۲۵ هزار نسخه است که آمار فاجعه‌آمیزی برای یکی از بازی‌های موردانتظار سونی در سال ۲۰۲۴ به حساب می‌آید.

سونی معمولاً آمار فروش عناوین خود را به‌صورت رسمی اعلام نمی‌کند. با این حال، امکان مشاهده‌ی تعداد بازیکنان همزمان جدیدترین بازی استودیو فایرواک (Firewalk) در استیم به‌راحتی در دسترس تمامی کاربران قرار دارد و در زمان نگارش این متن کمتر از ۷۰ بازیکن به‌طور همزمان مشغول تجربه‌ی بازی Concord در این پلتفرم هستند!

علاوه‌ بر این، تاکنون بیش از ۷۰۰ نقد برای این عنوان در استیم منتشر شده است که ۵۱۲ عدد از آن‌ها مثبت و ۲۲۰ عدد منفی بوده‌اند.

طبق گزارش جدید سایت Circana، بازی Concord در زمان عرضه تنها موفق به کسب رتبه‌ی ۱۴۷ در فهرست بازیکنان فعال روزانه‌ی پلی استیشن 5 شد و کمتر از ۰٫۲ درصد از بازیکنان این پلتفرم عنوان لایو سرویس استودیو فایرواک را تجربه می‌کردند.

بسیاری از کاربران و منتقدان بر این باورند که برچسب قیمتی ۴۰ دلاری در بازاری که عناوین لایو سرویس مشابهی به‌صورت رایگان در دسترس قرار دارند، به فروش جدیدترین بازی سونی لطمه زده است.

منبع: VGC

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *