جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تریلرهای جدید Dragon Age: The Veilguard، مبارزات بازی را نشان می‌دهند

تریلرهای جدید Dragon Age: The Veilguard، مبارزات بازی را نشان می‌دهند [تماشا کنید]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو بایوور (BioWare) به‌تازگی چند ویدیوی گیم‌پلی‌محور جدید از سیستم مبارزات بازی Dragon Age: The Veilguard را مطابق وعده‌های قبلی خود به اشتراک گذاشت و جزئیات بیشتری از گیم‌پلی این عنوان موردانتظار را نشان داد.

این سری ویدیوی جدید از زاویه‌ی دید یک شخصیت جنگجو (Warrior) با تخصص قهرمان (Champion) آغاز می‌شود که با تمرکز بر دفاع و آسیب آتشی طراحی شده است. بازیکنان می‌توانند سه توانایی مختلف و یک حمله‌ی آلتیمیت (Ultimate) را با خود به مبارزات بیاورند، اما حمله‌ی آلتیمیت بسته به نوع تخصصی که برای شخصیت اصلی برگزیده باشید، متفاوت خواهد بود.

در تریلرهای گیم‌پلی‌محور Dragon Age: The Veilguard همچنین برای اولین‌بار با Runeهای بازی آشنا شدیم که هر کدام به‌شیوه‌های مختلفی در جریان مبارزات به کمک بازیکن می‌آیند و مکمل توانایی‌های فعال شخصیت اصلی هستند. به‌طور مثال، «Crystallize» تمامی دشمنان را در شعاع ۱۰ متری اطراف بازیکن منجمد می‌کند، در حالیکه «Diminish» قادر به تضعیف تمامی دشمنان در فاصله‌ی ۶ متری است.

این تریلرها بخش تجهیزات بازی Dragon Age: The Veilguard را نیز به نمایش می‌گذارند و می‌توانیم تجهیزاتی را ببینیم که استگر (Stagger) و گیج کردن دشمنان را بهبود می‌دهند تا شکست دادن آن‌ها با حرکات ویژه آسان‌تر شود. نوار Stagger با رنگ اسطوخودوس قابل مشاهده است، در حالیکه زره نواری زردرنگ دارد و با حملات نزدیک سنگین به‌راحتی کاهش می‌یابد. از طرف دیگر، سپر دشمنان (نماد آبی‌رنگ) را می‌توان با حملات از راه دور حذف کرد.

همانند سایر عناوین مجموعه‌ی Dragon Age، شخصیت‌های همراه نیز در هنگام مبارزات به کمک بازیکن خواهند آمد و اگرچه این‌بار امکان کنترل کردن سایر شخصیت‌ها به‌صورت جداگانه وجود ندارد، اما توانایی‌ها و حملات گوناگون آن‌ها در حین مبارزات کاربردی خواهد بود. در این تریلرهای جدید می‌توانیم چندین نمونه از همکاری تیمی شخصیت‌های همراه با شخصیت اصلی را ببینیم. به‌طور مثال، یکی از توانایی‌های شخصیت Lucanis باعث افزایش میزان آسیبی که بازیکن می‌تواند به دشمنان وارد کنند می‌شود، یا توانایی شخصیت Davrin قادر به افزایش سرعت استگر و گیج شدن دشمنان است.

همان‌طور که انتظار می‌رود، سیستم مبارزات بازی Dragon Age: The Veilguard دکمه‌هایی برای پرش، حمله‌ی سبک، حمله‌ی سنگین و جاخالی دادن را در اختیار بازیکن می‌گذارد. هم حملات سبک و هم حملات سنگین را می‌توان برای آسیب بیشتر به‌صورت شارژشده انجام داد و برخی از حملات به‌طور خودکار هنگام پریدن یا دویدن به سمت دشمنان انجام می‌شوند. علاوه‌بر این‌ها، هر کلاس در این بازی به حملات از راه دور، دفع مستقیم ضربات و دو سلاح مختلف و قابل تعویض در حین مبارزه دسترسی دارد.

بازی Dragon Age: The Veilguard در تاریخ ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان) عرضه خواهد شد. برای مشاهده‌ی سیستم موردنیاز جدیدترین عنوان نقش‌آفرینی استودیو بایوور به این‌جا مراجعه کنید و برای اطلاع از ویژگی‌ها و تنظیمات گرافیکی نسخه‌ی کامپیوتر به این لینک بروید.

منبع: Wccftech

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *