جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

جزئیات آپدیت ریلودد فصل 5 بازی CoD: Modern Warfare 3 و وارزون منتشر شد

جزئیات آپدیت ریلودد فصل 5 بازی CoD: Modern Warfare 3 و وارزون منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی اکتیویژن جزئیات آپدیت ریلودد (Reloaded) فصل ۵ بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 و وارزون را به اشتراک گذاشت. این به‌روزرسانی میان‌فصلی که در حال حاضر در تمامی پلتفرم‌ها منتشر شده است، محتواهایی متنوع و جدید را به حالت‌های چندنفره، زامبی و بتل رویال اضافه می‌کند.

بخش چندنفره‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 با این آپدیت نقشه‌ی ۶ در مقابل ۶ جدیدی (6v6) به نام «Ink House» را دریافت کرده است که در واقع نسخه‌ی سل‌شید نقشه‌ی آشنای Stash House به حساب می‌آید. از حالت‌های جدید یا نمادینی که با این آپدیت در دسترس بازیکنان قرار گرفته‌اند، باید به Cyber Attack ،Fishfection ،Paintball و Defuse or Destroy اشاره کرد.

آپدیت ریلودد همچنین مأموریت داستانی نهایی بخش زامبی بازی‌ Call of Duty: Modern Warfare 3 را اضافه می‌کند. حالت Supreme Resurgence (نقشه‌ی Rebirth Island) نیز به وارزون افزوده شده و بازیکنان به اسکین اوپراتور جدیدی که بر اساس فیلم The Crow است نیز دسترسی پیدا کرده‌اند.

انتشار آپدیت فصل پنجم Call of Duty با اضافه شدن بازی Modern Warfare 3 به سرویس گیم پس برای کنسول‌های ایکس باکس و کامپیوتر همزمان شد. از سوی دیگر، بازی Black Ops 6 اولین عنوان در مجموعه‌ی Call of Duty خواهد بود که در روز عرضه به گیم پس نیز اضافه خواهد شد.

بازی Call of Duty: Black Ops 6 برای عرضه در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۴ آبان ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. بتای چندنفره‌ی این عنوان نیز از تاریخ ۳۰ آگوست (۹ شهریور) آغاز می‌شود.

منبع: VGC

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *