جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازگشت فورتنایت به آیفون؛ اپیک گیمز استور برای iOS و اندروید منتشر شد!

بازگشت فورتنایت به آیفون؛ اپیک گیمز استور برای iOS و اندروید منتشر شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اپیک گیمز استور (Epic Games Store) سرانجام در دسترس کاربران موبایل قرار گرفت و نسخه‌ی اندرویدی برنامه‌ی آن در حال حاضر به‌صورت جهانی قابل دانلود است، در حالیکه نسخه‌ی iOS تا اطلاع ثانوی تنها در کشورهای عضو اتحادیه‌ی اروپا در دسترس خواهد بود.

این استور تنها با سه بازی منتشر شده است؛ فورتنایت (Fortnite)، فال گایز موبایل (Fall Guys Mobile) و راکت لیگ سایدوایپ (Rocket League Sidewipe). نسخه‌ی موبایلی فال گایز از ویژگی کراس-پلی پشتیبانی می‌کند و علاوه‌ بر امکان بازی با دارندگان نسخه‌های کنسولی و کامپیوتر این عنوان، به پیشرفت خود در هر نسخه به‌صورت یکپارچه دسترسی خواهید داشت.

تیم سوئینی، مدیرعامل کمپانی اپیک گیمز، در این رابطه بیان کرد:

«اگر تاکنون یک میلیارد دلار خرج کرده باشیم، این بهای ناچیزی است که باید برای آزادی آینده‌ی شرکت ما و سایرینی که می‌خواهند در بازار شرکت کنند، بپردازیم.»

هر سه بازی مذکور نه‌تنها در اپیک گیمز‌ استور قابل دریافت هستند، بلکه کاربران iOS می‌توانند این عناوین را از طریق استور شخص ثالث مستقل AltStore نیز دانلود کنند.

مدیرعامل اپیک گیمز افزود:

«[اپل و گوگل] تلاش زیادی می‌کنند تا سرعت ما را کاهش دهند و چندین‌بار تلاش کردند تا ما را متوقف کنند و کمیسیون اروپا همیشه پا در میان گذاشت و اطمینان حاصل کرد تا رقبا قادر به ورود به بازار باشند، کاری که ما اکنون در حال انجام آن هستیم.»

اگرچه نسخه‌ی iOS اپیک گیمز استور در حال حاضر در بریتانیا در دسترس نیست، اما استیو آلیسون به‌عنوان مدیر کل این پلتفرم گفت که امیدوار است در ماه‌های آینده اپیک گیمز استور را در تمامی مناطق در دسترس قرار دهند. آلیسون اضافه کرد:

«در طی دو سال آینده، امیدواریم در سراسر جهان در iOS در دسترس باشیم.»

منبع: VGC

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *